tirsdag 5. juli 2016

Sommer- dagene er fine

 Både de med mye sol og de med litt mindre skinnende stråler fra den gule kula. 


Nydelig skjønt er det å sitte ute på varme sommerkvelder og nyte godt selskap, mat og drikke. 


Denne dagen begynte med at en god nabo som er Rørlegger og medeier i familiebedriften Sørumsand Rør, hentet meg. 
 Han, kjæresten hans og jeg reiste ned til butikken og hjalp meg med å finne ny baderomsinnredning. Dere skjønner det at jeg vil så gjerne ha skuffer og speil-skap. Utvalget er godt og jeg fant akkurat det jeg ville ha. Servicen er på topp i denne butikken og gode priser. 
 På veien hjem så kjøpte han blomster til både kjæresten sin og meg- snakk om snill mann ! 


Dagen ble avrundet med grillmat, god drikke og dessert  hos de. Hva hadde jeg gjort for å bli så oppvartet ? Ikke vet jeg, ingenting i grunn. Det var en fin og herlig sommerdag. 


Det blir ferie før badroms-innredningen byttes- men dere får se 


God Sommer 

Smil og Klem 

Monica 

10 kommentarer:

  1. Så kos :) Nyt sol og sommer :)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig ❤️

    SvarSlett
  3. Härliga bilder av lika härliga sommardagar! Njut av sommaren nu...
    Varm kram från Titti

    SvarSlett
  4. Så koselig. Ja det må du bare nyte.
    Alltid koselig med blomster.
    Ha en herlig sommer :)

    SvarSlett
  5. For en herlig dag for deg, Monica.Til helgen tar vi ferie. Det skal bli godt med late herlige dager.
    Ønsker deg en riktig fin ferie.
    Klem

    SvarSlett
  6. "En venn er en gave du gir til deg selv"

    Klem

    SvarSlett
  7. Kos deg på tur. Og spesielt, kos deg på Jæren :)
    Håper dere får noe godt vær :)

    SvarSlett
  8. Å så flotte naboer
    du er helt sikker likke topp mot dem
    skjønne deg
    kos deg på tur
    sommer klem fra Eli:)

    SvarSlett
  9. Deilige sommerdager og en supersnill nabo. God ferie

    SvarSlett
  10. Heisann:)
    Åååå,heldige deg!
    Høres ut som den perfekte dag,for noen flotte naboer:)

    Ønsker deg enda flere av disse dagene:)
    Klem Caroline

    SvarSlett