søndag 18. september 2016

Gjesterommet har fått

Nytt gulv


Samme gulvet som i alle de andre rommene, Roosen Ottawa oak. 


På dette rommet er det som oftest det eldste barnebarnet som overnatter. 


Fiske-kassa er fra Bornholm og perlekjede er hjemmelaget av den ene prinsessa  



Litt mørkt når jeg tok bilde men fargen på veggen heter Drøm


I skapet er det minner, brettspill og  bøker fra da jeg var liten 


Senga fikk sønnen min da han var 8 år. Koselig at nå er det barnebarna som sover i den. 


Ønsker dere en fin ny uke 

Smil og Klem 

Monica 

5 kommentarer:

  1. Hei Monica:)
    Et nydelig gulv og så flott gjesterom!
    Liker så godt alle disse gamle detaljene du bruker, gir rommet sjel syns jeg:)
    Nyt sommer-høst-dagene vi har:)

    SvarSlett
  2. Oj vilken skillnad! Så fint! Fiskekassen där på väggen gillar jag också...snyggt :)
    Alltid lika kul och inspirerande att kika in till dig Monica.
    Höstkram från Titti

    SvarSlett
  3. For et nydelig gjesterom, Monica. Morsomt at du har tatt vare på spill og bøker fra din barndom og samlet det. Fiskekassen er kjempefin på veggen.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei Monica :)
    Så koselig det er på gjesterommet ditt!
    Senga var nydelig, og de englebildene på veggen over er jo utrolig fine ;)
    Her må jo barnebarna sove godt!
    Ha en fin høst-helg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  5. Nydelig gjesterom. Har også planer for vårt gjesterom, men får nok ikke starte før til neste år. I mellomtiden kan jeg nyte det du har delt. Dere er så flinke.

    Ha en fin lørdagskveld.

    Varm klem fra nord

    SvarSlett