lørdag 20. august 2016

Kragerø er virkelig en

Koselig liten by


Byen er delt i to deler med denne bruen i mellom


Før vi kjørte ned til tettstedet, så reiste vi til Steinmann Utsiktspunkt. Fikk full oversikt der - se HER


Vi var der på en søndag men koselige butikker og restauranter var åpne og det var bra


Fant en parkeringsplass nede ved vannet


Vi spaserte og kosa oss 


Vi hadde en avtale med søsteren min og kjæresten hennes. Vi skulle møte de like ved der han bor og spise middag sammen, i Skien. 


Jeg trodde ikke jeg likte indisk mat, men jeg ba de ta bort det som gikk av koriander og jeg likte det så godt, helt prima 

  
Etter  middagen tok vi kaffe i sola på Tullis


 Vi kjørte gjennom Brevik på vei tilbake til hotellet i Langesund


I morgen skal ferden gå til Tønsberg


Smil og Klem 

Monica 

1 kommentar:

  1. Nydelige bilder, Monica. Kragerø ser utrolig koselig ut.
    Stor klem til deg

    SvarSlett