søndag 20. desember 2015

4 søndag i advent

Her blir huset fullt i dag


Nissefar er klar 


Byen min har fått konglegirlander


Maten står både på og i ovnen. Desserten står i kjøleskapet og likså med en ostekake. 



Tror jeg skal sette meg med bena høyt en halv time før det braker løs


Gleder meg veldig til å få farmorjentene mine i hus. Tenker tilbake hvordan det var å være hos min mormor- håper jeg klarer å gi mine småjenter like  gode vakre minner og opplevelser.


Smil og Klem 

Monica 

7 kommentarer:

  1. Så kul att barnbarnen kommer, dom samlar garanterat fina minnen hos dig. Jag har Hugo här och vi har klätt granen, nu sover han.
    Ha en fin söndag och kramar/AM

    SvarSlett
  2. Så koselig!
    Ønsker dere en hyggelig sammenkomst!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  3. Så mysigt du har det:). Härligt med barnbarnen på besök.
    Kram Maria

    SvarSlett
  4. Koselig pyntet hos deg.
    Håper dere hadde en fin dag sammen.
    Jeg gleder meg også til å bli farmor,
    når det skjer en gang i fremtiden.
    Har ingen egne bestmorminner å huske tilbake på.
    Men vet godt hvordan jeg gjerne ville det skulle vært.
    Tror jentene dine koseer seg sammen med dere.
    virker som de har stor glede av det så da er du med på
    å gi de gode barndommsminner.
    Ha ei fortsatt god førjuletid :)

    SvarSlett
  5. Hei hei:)
    så bra du slang beina på bordet
    mens du ventet
    jeg er overbevist om at du skaper gode
    minner for dine skjønne barnebarn
    blir alltid så glad av å se dere i lag her inne
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  6. Ser helt juleklart ut hos deg, så bra at du fikk beina på bordet en stund :)
    Helt sikker på at prinsessene dine storkoser seg hos deg :)

    Vi har tatt juleferie her nå, så da kommer resten på plass
    Ha en fortsatt fin førjulstid
    Jorunn

    SvarSlett
  7. Så koselig å fylle huset med småjentene:)
    Og med dine gode matretter så blir dette helt perfekt:)
    Ønsker deg en god jul,Monica og takk for et flott bloggår:))

    SvarSlett