søndag 13. desember 2015

Hvordan går det med

Julestemningen ? 


Nå går det fort og snart er julen over


Sier det fort og lavt...Jeg er ikke noe glad i julen- men jeg prøver å bli det. Med to småjenter med tindrende øyne, som gleder seg masse - så gleder det veldig et farmorhjerte. Skal se det at jeg kommer til å glede meg til jul nå  på mine eldre (ha ha) dager ! 


Har til og med laget en julemusikk spilleliste på Spotify


Hvilken forventninger har du ? Jeg har kommet frem til at det er best å flyte med og gledes over å være her og nå. 


Ønsker dere fine førjulsdager 

Smil og Klem 

Monica 

11 kommentarer:

  1. Visst gäller det att njuta av de sista dagarna innan jul. Fina bilder, kram

    SvarSlett
  2. Vilken fin tallrikshylla och "låda" för kottar och annat. Jag har julkänslor, samtidigt som jag längtar till våren:)
    Här har det regnat i natt och nu frusit på så både saltbilen och grusbilen åker utanför. Jag vill gärna ha plusgrader:)
    Fin kväll till dig
    Kram Maria

    SvarSlett
  3. Jeg har herlig julestemning, best er samme jul med familien og barnebarn.
    Hyggelig stjern har du i vinduet... ha riktig god adventstid fortsatt med musikk og godt humør.
    Adventsklem fra Viola

    SvarSlett
  4. Er glad i julen. Nå gleder jeg meg til ei uke
    med litt mindre arbeid så jeg kan få tid til
    å få pyntet og bakt litt her hjemme.
    Kjenne at julestemningen kommer sigenede
    når en spiller litt julemusikk og koser meg med baking
    og pynting. Men orker ikke en masse vasking og styr.
    Ønsker deg ei ritig god førjulsuke :)

    SvarSlett
  5. TI HI KJENNER MEG IGJEN
    MEST GLAD I NYTTÅRS AFTEN JEG
    DA KOSER JEG MEG OG FINNER ROEN
    MEN JEG GLEDER MEG TIL JULEKVELDEN FOR DA SKAL VI VÆRE SAMMEN ALLE SOM EN..
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Det viktigste er å ikke stresse seg ihjel for å leve opp til andres og samfunnets forventninger ...ta det med ro og kos deg med julen på din måte!Da tror jeg du kommer til å bli veldig glad i den,og de to skjønne trultene du er farmor til hjelper nok godt på !!! Kos deg du Monica ,sånn du liker!Nyyydelig tallerkenhylle med så mye fint oppi!!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  7. Virkelig julebilder du deler idag...lekkert:)
    En glemmer fort at ikke alle er glad i julen..men tenker du finner din glede med barnebarn og dine:)
    Ønsker deg fine desemberdager:)

    SvarSlett
  8. Begynner å se enden på stresset, og stemningen kommer smått om senn! Skal ha barnebarnet her på onsdag og på overnatting på fredag. Blir nok liv når vi tar i bruk et nytt brettspill.

    Ha en fin uke! Klem fra nord

    SvarSlett
  9. Jeg var veldig glad i julen før -men nå går jeg ofte med en klump i magen før jul.. Synes det er hyggelig å pynte og bake, men selve julaften er jeg dessverre ikke så glad i lenger.. Men jeg smiler og gjør så godt jeg kan, di andre her i huset elsker nemlig jul hehe:))
    God klem fra Trude

    SvarSlett
  10. Når en er født lille julaften som jeg er, må en nesten bli glad i jul, men alt det hysterisk koselige blir litt mye, ønsker veldig å ha bedre tid til å kose meg i førjulstida, har som regel for mange prosjekter på gang.......Vanskelig å lære.
    Ønsker deg likevel koselige dager, sammen med de små må det bare bli gildt!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  11. Julen kommer uansett, viktig å gjøre å gjøre ting man trives med og lage sine egne tradisjoner
    Folk har blitt flinke til å senke ambisjonsnivå synes jeg
    Ha en fin førjulstid
    Jorunn

    SvarSlett