torsdag 28. januar 2016

En liten anelse av rosa

Gjør godt

Gikk tilfeldigvis forbi Kremmerhuset sist jeg var på storsenteret og da så jeg denne rosa vasen i sidesynet. 


Tenkte den er fin både til blomster og til telys 


Liker slikt som kan brukes til flere ting



Lotustavlen satte i gang tanken på å male stuen. Nå er maling kjøpt inn og vi begynner til uken. 
Hvilken farge ? Vent å se, er veldig spent selv. 


Det blir stor forskjell- det er sikkert. 


Men det ble ikke den fargen jeg trodde. Den skal vi ha på soverommet !


Smil og Klem 

Monica

13 kommentarer:

  1. Hei!
    Det var en utrolig søt vase! En slik fikk jeg lyst på selv!
    Gleder meg til å se hvordan stuen blir! :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Aaaaah it looks wonderful

    SvarSlett
  3. Likte vasen utrolig godt. og liker at du kutter ned blomstene. Blir liksom koseligere da. Spent på fargevalg.

    SvarSlett
  4. Spennende. Du tenke vel noe i blått hvis jeg husker riktig. Det vil passe fint til soverom. Venter spent nå vettu

    SvarSlett
  5. En koselig vase. Ble en flott bukett.
    Blir spennende å se fargen du har valgt til stua.
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  6. Jag väntar med spänning:) Så kul:) Vilken fin ljusbricka och jättesöt bukett.
    Kram Maria

    SvarSlett
  7. Nå venter jeg i spenning...tør jeg gjette på brun/beige?

    SvarSlett
  8. ti hi Monica :))
    detter er spennende
    alltid gøy med forandring
    herlig vase
    som du også kan bruke til telys
    lurt
    klem Eli:)

    SvarSlett
  9. Jeg elsker den lotustavlen. Den er helt nydelig. Nå er er kjempespent på hvilken farge det blir. Jeg skal male en vegg lys gråblå (tror jeg). Kan jo forandre seg. Ha ei flott helg
    Klem

    SvarSlett
  10. Så alldeles koselig hos deg og vasen er helt perfekt, gleder meg til å se ny farge, ha en herlig helg!

    SvarSlett
  11. Litt nytt gjør alltid godt, vaser kan vi vel ikke få for mange av...... Nå er jeg spent, kanskje noe ganske mørkt.......
    Ha en fin helg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  12. Kjempesøt vase!
    Blir veldig spennende å se hvordan dere får det!
    Ha en finfin søndag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett