søndag 19. juli 2015

Det blomstrer

hos oss 


Til å være nyplantet i år, så syntes jeg det vokser frodig og fint. 
Som denne Home&Garden rosen.


Surfina ampelen henger ved inngangspartiet


Peonene blomstrer 


Det er ekstra stas at de blomstrer på  den første sommeren. 




Revebjellene (Digitalis) er vakre og giftige


Home&Garden rosen lyser opp i kveldsmørket


Kosmos i potte- de som er sådd i bedd,  blomstrer snart


Vet ikke hva denne rosen heter-vakker er den


Så har vi Astrid Lindgren. Plukket med et par roser inn før regnet kom i går. 


Tenk at noe så nydelig vakkert kan komme opp fra jorda- gang på gang....


Ønsker dere en nydelig dag

Smil og Klem 

Monica 

10 kommentarer:

  1. Så fint i hagen din;)
    Kanskje du har litt mer sol og sommer enn jeg...;)
    Fine dagen ønskes deg;)
    God Klem fra Silje Marie!

    SvarSlett
  2. Så nydelige roser, Monica. Kun en rose har åpnet seg her. Venter tålmodig hehe.
    Ha en finfin søndag
    Klem

    SvarSlett
  3. Härliga somriga bilder. Vilken välväxt och frodig surfina du har. Och jättevackra rosor och pioner, lycka:)
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvarSlett
  4. Her var det mye lekkert i rosa! Kan nesten kjenne blomsterduften...
    Fortsett å nyte sommerens gleder! :)

    SvarSlett
  5. Så fint med alla rosa blommor mot det
    vita huset, och dom trivs det syns.
    Ha en bra sommarvecka och stor kram/AM

    SvarSlett
  6. Så mye vakkert, ja skal si det har kommet raskt og flott i gang hos dere.
    Ha en fin ny uke!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  7. Ja det vokser og blomstrer flott hos deg...nydelig denne Home&Garden rosen din!
    Og plukke inn av herligheten er jo dobbel lykke:)
    Fine sommerdager til deg:)

    SvarSlett
  8. Sååå vackra blommor - vilken ögonfröjd du bjuder på! Här regnar snart mina blommor bort, den är för trist denna sommar...
    Varm sommarkram,
    Titti

    SvarSlett
  9. Så nydelige blomster. Jeg overtok et blomsterbed fra naboen i vår, deriblant en bondepion. Den kom med tre blomster selv om den var blitt flyttet på. Nå har jeg delt den og håper det kommer flere neste år. Her i Trøndelag har det vært dårlig med sommer i år, så rosene mine som vanligvis blomstrer i juni, er fortsatt grønne. Jeg trodde ikke det kom roser på dem i år, men nå har de faktisk fått masse knopper, så da er det kanskje håp. Ha en fortsatt fin sommer.

    SvarSlett
  10. Heiii Monica :)

    Savnet virkelig fellesskapet her inne <3 klarte ikke å holde meg unna,hihi
    Det blir ikke så ofte innlegg, men et i ny og ne :D

    Nå skal jeg vekk i noen uker, da får jeg ikke tid til blogg.

    Nydelige innlegg hos deg <3 Flinke du

    God klem Bente

    SvarSlett