tirsdag 14. juli 2015

Sommer

Betyr også at jeg blir ett år eldre. 


Hadde overnattingsbesøk av solstrålene mine og her ble de tatt på fersken.
 I bollen er det sjokolade og de skal spørre- men her hadde de visst " glemt det ! 
De skulle hente sjokolade til Bessebass og en til seg selv sånn i tilfelle de kunne få når han fikk - hi hi ! 
Bestemor hjertet smelter totalt.....



Her er vi klare og venter på resten av gjestene


Ada Sofie sjekker om hun får plass i kurven. Revebjellene har hun lært er giftige- så de skal ikke brukes som fingerbøl. 


Prøvde å ta et bilde av alle tre solstrålene mine i sofaen- men Tiril Marie på snart 2 år syntes det er kjedelig å sitte stille. 
Men hun er med på bildet for det !
Har alt for tregt kamera til å ta bra bilder av minste prinsessa- men av og til klarer jeg det. Blir nytt kamera snart- tar gjerne i mot anbefalinger.  


 Vi lukter på rosene og grillen er varm- snart kommer gjestene



Vi skravler masse og når man er snart 4 år- da er det mange spørsmål. Skoene er ikke til bruk egentlig- for er ikke bra å være liten å gå i hæler. "Heldigvis" gikk den ene i stykker og den andre står i hylla som en Askepott sko. Men hun kler dem- det gjør hun- lille vakre prinsessa vår ! 



Denne barneskjeen er min- så koselig at barnebarna bruker den nå når de er her. 




Oldemor har kommet og hun har mange fine bilder på sin telefon


Deler bilder av kun de jeg har fått spurt om det er greit


Vennskap kan knyttes hvor som helst når det er meningen. Hege og jeg har vært venner i snart 20 år og vi møttes på et Charter fly til Tyrkia.  


Når det var min dag så ble det kaker med mange bær- jeg elsker bær, ihvertfall på sommeren. 


Ønsker dere fine sommerdager

Smil og Klem 

Monica 

8 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen som var. For noen nydelige jenter i vakre omgivelser.
    Ønsker deg ei super uke videre
    God klem fra meg

    SvarSlett
  2. Anonym7/14/2015

    Ønsker deg en riktig fin bursdag! Riktig så hyggelig på terrassen i dag.
    Klem fra Anne- Britt :-)

    SvarSlett
  3. Grattis på födelsedagen! Hipp hipp hurra:)
    Så söta tjejer du har:) Förstår att det är kul när de kommer på besök.
    Ha en fin dag
    Kramar från Maria

    SvarSlett
  4. Gratulerer med overstått bursdag.
    Og kaker med bær er jo kjempegodt.
    Heldig du som får besøk av de to skjønningene.
    Koselig bursdagsbesøk også.
    Jeg håper på sol og sommer igjen.
    Ønsker deg også fine somemrdager fremover :)




    SvarSlett
  5. Gratulerer med overstått :) Koselige sommerbilder av blide barn! Bær nå på sommeren er jo et absolutt, og selv om jordbæra var søtere i fjor er den god i år også :)

    Ha fortsatt fine sommerdager.

    SvarSlett
  6. Gratulerer kjære Monica! Fiiiin familie og hyggelig med gode venner som også kommer .

    SvarSlett
  7. For noen fantastisk koselige og fine bilder! :))) Og for en utrolig flott kake du ordnet til dagen din!! :)))
    Herlig bilder, og så gøy å se sjarmtrollene dine som ble fersket der ja ;)))

    Klemmer!

    SvarSlett
  8. Grattis Monica, vilken fin födelsedag
    du hade. Du har en härlig familj och fotot
    på tjejerna med handen i godisburken är ett
    kanonfoto, vilka blickar.
    Kramar/AM

    SvarSlett