søndag 26. juli 2015

Høststemning

i Juli 


Javel-men da blir det sikkert en god, varm  og lang høst


I fjor så tørket jeg klær ute. Har ikke plass til noe slikt stativ her vi bor nå - akkurat denne sommeren er det helt greit. 
Men jeg syntes slike klesstativ er veldig flotte ! 


Strandbagen har vært i bruk og den står lett tilgjengelig


Kruspersillen høstes det jevnlig fra og den bare vokser og vokser


Småjentene mine har vært klesmodeller og i neste innlegg skal dere få se nydelige håndlagede klær


Smil og Klem 

Monica 

8 kommentarer:

  1. Nej någon torkställning behöver du inte
    iår, men den var jättefin. Och så fin persilja
    du har, det växer bra trots dåligt väder.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  2. I dette været får vi kose oss inne. :) Ser du har skapt koselig sommerfølelse med blomster, og så fersk persille da! *mmm..*
    Fint tørkestativ, men ikke noe en savner akkurat nå.
    Vi får vel håpe det kommer flere solvarme dager. August står snart for døren...
    Ha det så hyggelig du kan med innesyssler!
    *klem*

    SvarSlett
  3. Slipper seg ikke helt løs denne sommeren ....
    Men enda kan det bli fine og varme dager
    Jorunn

    SvarSlett
  4. Det er bra du er optimist ;) Flotte bilder hos deg, virkelig KOS å stikke innom til deg igjen :)
    Ble kjempeglad for kommentaren på bloggen min <3
    Nå reiser jeg straks bort i noen uker så da blir det ikke noe innlegg på en stund.Men jeg kommer sterkere tilbake :)

    Fine dager til deg bloggveninna mi <3

    Klem Bente

    SvarSlett
  5. Sommeren har ikke kommet helt i gang her i trøndelag heller og nå er den snart over. Jeg sier som deg, vi får håpe på en varm og lang høst. Ha en fin uke.

    SvarSlett
  6. Ja den sommer'n Monica. Vi er heldig som bor her vi gjør. Og på Hvaler er det mange flere soldager enn inne i byen. Vi bare holder på å blåse bort. Da er det fint å ha gått i land fra seilbåt og fått rorbu.,jeg koser meg med strikking og lesing. Går deilige turer og tar meg et bad når jeg kommer tilbake. Vi har en liten strand utenfor rorbua og der tar jeg badet, men det er nok bare 16-18 grader. Etterpå er det vidunderlig.
    Jeg har ikke fått blogget i hele sommer da PC'n min er hjemme, på iPaden virker det ikke så godt og jeg gidder da ikke. Kommer nok sterkere tilbake.

    SvarSlett
  7. ¡Hola Monica!!! Gracias por tu visita es un honor para mí.

    Uffff! !!! Que belleza de entrada nos dejas, son unas preciosas fotos que enamoran al visitante. Ese verde natural... Son todas lindas, bellas bellas. Gracias por tu buen hacer, por tu Arte.

    Te dejo mi amistad sincera y mi estima.
    Un beso y se muy muy feliz.

    Hello Monica! Thank you for your visit is an honor for me. Uffff!!!

    Entrance beauty leave us, are some precious photos that fall in love with the visitor. That natural green... They are all beautiful, beautiful beautiful. Thank you for your good make, by your Arte.Te I leave my sincere friendship and my appreciation. A kiss and was very very happy.

    SvarSlett
  8. Bonitas imágenes para este verano caluroso. Flores, y un bolso que invita a salir a la playa...

    Un calido saludo

    SvarSlett