søndag 6. september 2015

Litt mer fra Stua

Har gjort et par nye innkjøp


Var salg i en av mine favoritt butikker- halv pris er helt perfekt. Da ble det den høye lyslykten og lyskulene. 


Og denne vegglykten


Foto på bilde er av tærne mine og et strikkeprosjekt- det var en herlig solskinnsdag ved sjøen og koselig ha det minnet fremme. 


Jeg er et sommermenneske helt klart. Likevel så har jeg begynt å like alle årstidene mer enn før, og det de har å by på. 




Ønsker dere en fin ukeslutt og fin ny uke 

Smil og Klem 

Monica 

8 kommentarer:

  1. Mysigt hos dig. Fin belysning som gör det extra ombonat, alltid kul med nytt.
    Ha en bra start på veckan
    Kram Maria

    SvarSlett
  2. Så lekkert hos deg, de lyskulene var flotte! Ha en fin, ny uke hos deg!

    SvarSlett
  3. Helt perfekte ting å kjøpe seg denne årstiden - nå er det mørkekvelder og innekos.SÅ mange fine nye luykter/staker du har investert i ...tiil halv pris og dermed enda bedre - kjempekoslig stemning hos deg!!!!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  4. Så fina ljuslyktor, både till bordet och
    väggen. Är så mysigt och tända ljus nu
    på kvällarna.
    Fin vecka och kramar/AM

    SvarSlett
  5. Forstår god du mått handle dett
    super fint
    lurt å ramme inn det fine sommer minne
    kos deg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  6. Fine lykter. Jeg har den samme lysslyngen som deg du. Kanskje fra HC? Jeg elsker at vi har årstider.

    SvarSlett
  7. Koselig og stemningsfullt hos deg Monica 👌

    SvarSlett
  8. Kjempekoselig hos deg Monica!
    Flotte lyssestaker,blir fine utover høstkveldene:)
    Fin kveld til deg:)

    SvarSlett