onsdag 16. september 2015

Så skulle jeg få min

Lotustavle 


Har hatt så lyst på den siden den kom i butikken for ca en måned tilbake. Så når jeg da endelig bestemte meg for at jeg må ha- så hadde de den ikke i den nærmeste butikken. Krise !


 Men den hyggelige damen på Home& Cottage fant ut at det var to igjen i hele Norge i hvit- og den ene var på den andre siden av Oslo og sto i utstillingen. 
Ja, jeg kjørte gjennom Oslo til et senter jeg aldri har vært før og fant ut at det må utforskes en dag jeg har bedre tid. 


     Dekorasjonene er håndskåret i India. 


Lotusen er et symbol på skaperkraft og begynnelse, så vel som et symbol på renhet.
Lotusliljen har sine røtter i gjørme som symboliserer ondskap, mens selve blomsten vokser over vannet og symboliserer opplysning.


Er helt sikker på at denne kommer til å følge meg i alle år fremover. Noen ganger i livet så dukker det opp noe som gir en helt spesiell god følelse. 


Og det gjør denne - Nå er det harmoni i vår stue.



Ønsker dere fine dager 

Smil og Klem 

Monica 

11 kommentarer:

  1. Åååååå, den var helt nydelig, Monica. Ønsker meg......
    Klem

    SvarSlett
  2. Helt nydelig, har hatt lyst på en slik lenge, men de kostet jo 7-8000, så slo det fra meg og hengte noe helt annet over sofaen. Har tittet på dem på Home & cottage jeg også, de er såååå fine.

    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Wow, så fin. Och den passar så bra in hos dig, förstår att du är glad nu. Jättefint har du det.
    Kram Maria

    SvarSlett
  4. Så fin!
    Passer jo perfekt inn hos deg. Matcher jo puta i sofaen også ser jeg ;)

    SvarSlett
  5. oy men den var fin
    kunne virkelig tenk meg en ja
    natta klem fra Eli:)

    SvarSlett
  6. Vet du hva Monica - denne skulle du ha!!! Har du sett noe så perfekt!!!! Den var tøff og lekker og passer midt i blinken på veggen der,og det beste av alt er det om den gir en god følelse i tillegg :))))
    Verdt allt bryderiet!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  7. Fantastiskt fin! Det var tur du bestämde
    dig medan det fanns någon kvar. Den resan
    var allt bra du gjorde.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  8. Den passer jo helt perfekt hos deg Monica.

    SvarSlett
  9. Hei Monica!
    Så fint det ble :)
    Gøy når man får kjøpt noe man har hatt lyst på en stund!
    Det har blitt så fint hos dere, skikkelig gjennomført og lekkert!
    Ønsker deg god helg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  10. Så flott den er!
    Og vakker navn på tavlen...Lotustavle...jeg så lotus-blomsten i Thailand for noen år siden...utolig vakker,som din tavle:)
    God helg:)

    SvarSlett
  11. Så flott, den måtte du bare ha, helt klart, for den passer jo helt perfekt
    Kunne godt hatt en sånn jeg og :)

    Takk for utfordringen om å skrive om hvordan vi planlegger en reise, det var en god ide, det skal jeg få til
    Jorunn

    SvarSlett