torsdag 26. november 2015

Er i Hjemmet

Denne uken



Vi bor ikke i et rekkehus men enebolig i kjede. Altså vi er to boliger med hver vår garasje i mellom oss. 




I det første bladet jeg kjøpte var bildene gul grønne- heldigvis så var fargene ok i det andre. 

 
Bortsett fra at bilde av Finn og spesielt meg er helt forferdelig, så er jeg fornøyd. Ja det er fælt av meg ,jeg er ikke vanligvis lutrygget, jeg har hals heldigvis.  Godt å høre at folk som har sett, har kommentert det de også, før jeg sa noe. Det skal aldri publiseres noe uten at jeg har godkjent det i fremtiden- det har jeg lært. 


Det er notert og nå kaster jeg det fra meg. I det store og hele så er ikke det noe viktig i det hele tatt. 


Ønsker dere en fin, fin helg 



Smil og Klem 

Monica 

6 kommentarer:

  1. Det var fantastisk flott Monica ♥ Det er liker fint her som forrige bolig. Mindre rom er mer intime ♥ Aldri likt store rom så slik kunne jeg bodd også :) Koselig :) Det å blande gammelt og nytt gir et veldig personlig preg. Du har en utsøkt smak Monica ♥ Trasig med bilder av en selv som blir publisert uten samtykke...slikt er min skrekk også :0

    Her blir arbeiderne ferdig idag :)))) Men da må vi til med malepenselen i gangen, en vegg er lagt ny panel + lille gangen, ytterdør må friskes opp også. En stor vaske jobb ligger foran oss også, masse støv over alt :)

    Ha en nydelig dag søteste du ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Heisann! Synes stilen din kommer tydelig frem ihvertfall :) :) Dere har fått det personlig og kjempefint. Feilsitert blir man nesten alltid. Lokalavvisen skreiv at jeg har stor suksess med nettbutikken - det var ikke akkurat de ordene jeg brukte… Ukebladbilder blir nok ofte litt annereledes enn bilder i glossy magasiner. Synes det er en fin artikkel jeg :) God helgklem til deg. HIlsen Mona

    SvarSlett
  3. Du har det jättefint. Grattis till reportaget.
    Kram Maria

    SvarSlett
  4. Heia;)
    Gratulerer med innlegget!!!
    Du har det bare sååå koselig atte;)
    God klem til deg;)

    SvarSlett
  5. så gøy å få en titt
    jeg har vet uten bil en uke så jeg har ikkje kjøpt bladet enda,
    ser helt super flott ut
    som alltid
    enig med deg best å få det godkjent på forhånd
    har gjort det samme sjøl
    kos deg søte Monica vennen
    klem Eli:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med reportasjen!
    Ser så fint ut på bildene,men det er jo ergelig når bilder blir pubisert uten samtykke....det har jeg full forståelse for.
    Har ikke sett reportasjen,men du har det så flott!
    God adventhelg:)

    SvarSlett