søndag 22. november 2015

Vinteren er her

Og det er faktisk  helt greit


Når sola skinner og det er -8 grader på morgenen, ingen snø og måke. Ja da er vinteren flott ! 


Spør meg igjen om jeg liker vinteren når snøen laver ned, det er mørkt og jeg må ut å kjøre på glatte veier....



Litt enkel vinterpynt ved døra



Thujaen kler å være rimete


Neste helg skal advent stjernene opp, og jeg tenker på om det finnes en smart måte å henge de opp i vinduet på. Vil helst ikke feste krok i vinduet og lage hull- skulle vært kroker med kraftig feste uten å lage hull. Noen som vet så er jeg takknemlig for tips ! 



Ønsker dere en fin dag en en flott ny uke 

Smil og Klem 

Monica 

9 kommentarer:

  1. Herlig vinterstemning hos deg. Her er det blitt hvitt på bakken i løpet av helgen. Håper det ikke kommer for mye, for jeg er ikke så glad i å vasse i snø jeg heller.
    Ha en fin søndag
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig du har gjort det ved inngangspartiet ditt:)
    Jeg er glad i vinter og snø, men hater å fryse...brer...;)
    Ønsker deg en finfin søndag:)
    Klem Trude

    SvarSlett
  3. Sol og -2 er vinter nok for meg ;) men du har nok fått ta finere rim-bilder i -8. Nyt vinteren ♥

    SvarSlett
  4. Nydelig vinterstemning på trappa hos deg, og jeg er helt enig, vinteren er helt ok sånn den er nå, men å kjøre på glatte veier er ikke bra.
    Spent på om noen kommer opp med lure svar på oppheng, ellers må du vel ty til en spiker over lista?
    Ha en flott uke
    Jorunn

    SvarSlett
  5. Vinter uten snø...er best spør du meg.Men blir sjelden bønnhørt der:)
    Tja...vet ikke helt hvordan en skal henge opp uten krok eller spiker,men jeg vet at clasolson har en del kraftige "sugekopp med krok"...kanskje det kunne være noe?
    Nydelige bilder Monica:)
    Fin ny uke:)

    SvarSlett
  6. Så fint du har pyntat. Vi har kallt här nu, men på tisdag blir det mildare och regn.
    Det är inte helt enkelt att fästa upp stjärnor utan krok, men jag har knutit fast sladden till stjärnan, med sidenband, i gardinstången, men då behöver man ju ha gardiner också:) Lycka till.
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvarSlett
  7. Ja vinter uten snø slulle jeg gjerne ha. Men til det har jeg bosatt meg på feil sted.
    Skulle nok fortsatt å bo på Jæren, hehe. Jaja, en overlever vel en vinter til her på det indre av østlandet.
    Ang krok el ikke. Har hatt stjerner med sugekopp, men syns ikke de holdt så godt så
    jeg måtte bruke spiker og tråd i tillegg. Så da var jeg vitsen borte.
    Men det finnes sikkert sugekopper som er gode nok nå tenker jeg. Lykke til :)
    Ha ei herlig ny vinteruke :)

    SvarSlett
  8. Här fick vi snö, men idag har den regnat bort.
    Så fint du pyntat vid entrén, kommer lysa fint i dom
    bollarna. Och enda tipset jag kommer på är och
    köpa stjärnor på fot till fönstren.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  9. Nå har jeg kost meg med en kopp kaffe og bloggen din! Så flott stemning, heldigvis så er det ikke så kaldt i Stavanger! Ha en fin ettermiddag!

    SvarSlett