fredag 20. november 2015

Veskedilla

Ja, jeg har noen vesker- men ingen som denne 


Den er så meg og jeg digger den på alle måter 


Har ikke mobilen i denne lomma- men huskelappen


Nede i veska ligger det en favoritt til- nemlig sminkepungen. I den ligger det ikke så mye sminke- men andre "viktige" saker for meg. Ok leppestift og håndkrem også. 


Sminkepungen er et minne fra da vi var på Bornholm, for noen år tilbake. 
Kjøpt på fergen som tok oss ut dit. 



God helg ! 

Smil og Klem 

Monica 

6 kommentarer:

  1. God kveld søte Monica:)
    lekker veske
    ikkje så ulik min
    den er
    også svart med frynser
    ti hi
    ønsker de ei fin helg<3
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Snygg väska med fransar. Det är mycket som ska få plats i en väska:)
    Ha en fin fredagskväll och helg
    Kram Maria

    SvarSlett
  3. Vesken var kjempestilig, Monica. Høres ut som vi har det samme i sminkepungen.
    Klem og goood helg

    SvarSlett
  4. Kjempefin veske
    ...om jeg har veskedilla, ja det skal jeg love deg ...vesker og sko :)
    Kjøper ofte en eller to vesker når vi er ute på reise, så da kan du jo tenke deg størrelsen på den samlingen

    Ikke så optatt av fancy merker, men at veska er kul og funksjonell
    Ha en fin lørdag
    Jorunn

    SvarSlett
  5. Åhh lekker veske! Skjønner du er glad i den:)
    Har ett par vesker jeg også...finner alltid så mange
    Fine når vi er ute å reiser:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Lite kan måle seg med den langvarige gleden over å ha funnet favorittveska ♥

    SvarSlett