søndag 29. november 2015

Første Søndag

i Advent


Takk for alle gode råd angående hvordan ikke lage hull, for å henge opp stjerna. Jeg fant ingen kroker med sugekopp, så jeg fulgte rådet jeg fikk med å feste stjernen til en liten spiker som er satt ned bak i mellom listen. 


Det fungerer og takk for rådet til Jorunn med bloggen      http://jolys.blogspot.no



I år så ble det hvite duftlys



Med naturpynt


Ønsker dere alle en fin adventstid. Husk å trekk pusten og nyt- for det blir jul i år også ! 



Smil og Klem 

Monica 

8 kommentarer:

  1. Nydelig advent hos deg, Monica. Kos deg videre.
    Klem

    SvarSlett
  2. Kos deg i ventetida & nyt alle de fine adventslysene dine .
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Vilken tur att du fick upp din fina stjärna. Jättefina adventsljusstake du gjort.
    Ha en mysig kväll. Vi värmer oss med ett glas vitt efter att ha stått ute och kollat på fotboll.
    Kram Maria

    SvarSlett
  4. Så adventsfint hos dig. Kram

    SvarSlett
  5. Ja jul blir det uansett. Vet jeg ikke får tid til alt jeg har lyst til, i år heller.
    Men tar en dag om gangen og nyter øyeblikkene.
    Koselig advent hos deg, flott stjerne.
    Ønsker deg ei riktig god adventstid :)

    SvarSlett
  6. Så bra at du fikk det til å fungere, og nydelig ble det
    Ønsker deg en koselig adventstid
    Jorunn

    SvarSlett
  7. Hei, så flott stjerne og adventslys :-) Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  8. Vakrer stjern :-)) Herlig med mange lys og glede.
    Ha en fantastisk adventstid. Hilsen fra meg.
    Viola

    SvarSlett