torsdag 18. februar 2016

Da er de på plass

Spisestue-sofaen og stolene


Det er god polstring og gode å sitte på


Når vi bestilte sofaen og stolene, var vi veldig usikre på hvordan det hvite bordet vil passe inn. Det er mye hyggelig som har skjedd rundt det bordet - og vil nødig kvitte meg med det. Det slites med helsa, er jo sånn med enkelte saker. 


Uansett, jeg hører gjerne din ærlige mening om det


Nå har vi veggfarger som skifter med hvordan lyset er- og det gjør de nye møblene også. Alt fra lysgrå til beige mot mørkere grå. 


Møblene kjøpte vi på den aller nærmeste møbelbutikken (10 min kjøring) som er Fagmøbler, Aurskog



Sett fra her jeg sitter nå så er det slik 


Og herfra er det sånn


Det er et par minus i dag og fyrer litt opp nå på morgenen



Ønsker dere fine dager 



Smil og Klem 

Monica 

12 kommentarer:

  1. God torsdag! Så fine de var! Syns det ble kjempe lekkert! Å det hvite bordet syns jeg passet fint inn. Kunne godt ha sittet der å drikket kaffe med deg.
    Kjempe fin stue,så koselig!
    Nyt dagen
    & god torsdag.
    Klem Christina ♥

    SvarSlett
  2. Wow, så snyggt! Fint med en soffa också, och inte bara stolar runt bordet. Jättemysigt hos dig.
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvarSlett
  3. Anonym2/18/2016

    Hei hei.
    Dette ble så fint,atte. Tror også bordet hadde blitt lekkert i sort, og passet fint med det sorte vitrineskapet du har like ved.
    Klem fra Anne- Britt :-)

    SvarSlett
  4. Flotte stoler og sofa. Er du iferd med å forandre litt stil fra hvitt til mer farger. Jeg er enig med at bordet kan bli fint mørkere. Nå ser vi jo ikke helheten kanskje som du gjør. Du har jo fortsatt mye hvitt, som speilen og flere bord eller?

    SvarSlett
  5. Det ble kjempefint, Monica. Synes godt det hvite bordet passer inn. Du har det så lekkert.
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei, jeg synes det passet kjempe fint sammen :-) Hva heter gråfargen på veggen?

    SvarSlett
  7. Å heldige deg søte Monica
    dette var lekkert<3
    ser for meg at det kunne vert fint om du malte bordet sors
    men apselutt lekker sånn det er
    nyt
    klem Eli:)

    SvarSlett
  8. Å hjelpes Monica - så lekkert dette ble.Hadde aldri i livet malt bordet,da tror jeg det blir for "tungt"! Eventuelt slipt det ned og beiset det i noe drivved-lignende på selve bordplaten - det går også an å bestille selvhftende belegg med forskjellige design...men hadde nok hatt det som det er ja!!!! Nydelige møbler,så stas :)))))
    Deilig å gå inn i helgen med sånn herlig fornying!!!
    Toveklem :

    SvarSlett
  9. Syns det ser veldig fint ut
    Kjempegodt å sitte på det der.
    Søole ønsker jeg meg også:)
    Ha ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  10. Å så fine stoler og sofa.
    Jeg synes den hvite bordplata passer fint, men ville kanskje vurdert å lasere understellet i samme farge som fondveggen. Innbiller meg at det kunne bli stilig :)

    Ønsker dere ei riktig god helg.
    Klem

    SvarSlett
  11. Synest det var kjempeflott Monica 👍😃

    SvarSlett
  12. Nydelig med sofa og stoler. Bordet bør stå i stil med føttene til stolene, og da vil det bli mer helhet i fargene. Men vi ser jo ikke hele stua di, og det er ikke lett og danne seg et inntrykk. Hovedsaken er at dere er fornøyd.

    Ha en fin lørdagskveld.

    Varm klem fra nord

    SvarSlett