søndag 14. februar 2016

Happy Valentines

til dere 


I morgen så skal denne plassen under speilet fylles opp. Vi skal hente spisestuesofa og stoler. 


Vi hadde en Valentines dessert i går kveld. Finn jobber i hele helgen og det er lange dager. Sjokoladefondant med krem og jordbær blir aldri feil. Nam nam !
 Starter dagen i dag med å ha på opptaket av den svenske Melodifestivalen. Jeg liker Hunger og Save me. 


Er spent på hvordan de nye møblene passer inn, om den gjør seg med eller uten puter


Det får jeg jo snart se


Ønsker dere fine dager 

Smil og Klem 

Monica 

5 kommentarer:

  1. En nydelig hortensia.
    Kan tenke meg at det blir veldig flott med spisestua.
    Herlige puter Kos deg på denne valentinsdagen.
    Jeg har også jobbhelg. Jobbet tors.-fre. kveld og dag i går.
    I dag blir det kbeldsjobbing igjen.
    Skal bli godt med fri i morgen.
    Kos deg :)

    SvarSlett
  2. Så spennende med noe nytt. Gleder meg til å se . Her er det en rolig søndag med mine sine & ingenting er bedre enn det. Ha en fin søndag vidre .
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Så söt hortensia. Åh så gott det lät med chokladfondant, älskar choklad:) Spännande med nya stolar i köket.
    Jag tittade på melodifestivalen i går, men annars är jag inte så mycket för det programmet:)
    Ha det gott och hoppas Finn jobbat klart snart
    Kram Maria

    SvarSlett
  4. Så kul med ny soffa, då gissar jag att
    den står på plats nu. Jättefina kuddar
    du har och lägga i, och så fin färg på din
    hortensia.
    Ha en bra vecka vännen
    Kramar/AM

    SvarSlett
  5. Det blir spennende med nye møbler. Jeg har også lyst på ny spisestue, men når jeg har lyst på en fra Slettvoll, ja da sier bankkontoen NEI!!!! og jeg sitter fast med den gamle. Egentlig har jeg lyst på MYE nytt...

    SvarSlett