søndag 28. februar 2016

Naturen blir aldri feil

Både i farger og det å være i.
Er humøret dårlig og kroppen lei- så er en liten utflukt rene vitamin-innsprøytingen. 


 Sol, luft og vann- herlig


Kaffe må være med. Den blir jo så god på bål.
Jeg elsker frie horisonter- se så langt øyet rekker. Himmel og hav som møtes- da trives jeg. 



På denne turen så glemte vi tallerkene hjemme, så maten ble anrettet på driv- ved. 


Enkelt og godt, kosa oss vi


Et av mine favoritt steder- synd det er nesten et par timer dit


Liker meg her også- en liten halvtime hit. 


Smil og Klem 

Monica 

8 kommentarer:

  1. Nydelige bilder av en flott natur. Ønsker deg en finfin dag videre.
    Klem

    SvarSlett
  2. Flotte bilder og nydelig natur som du bare vet å nyte! Det våres vel på dine kanter? Her laver snøen ned, og jeg er rimelig lei av vinter.

    Ha en flott søndag. Vi tastes.

    Klem fra nord

    SvarSlett
  3. Så vackert. Älskar havet, det är så rogivande.
    Ha en fin dag
    Kram Maria

    SvarSlett
  4. Så herlig ut den turen der.

    SvarSlett
  5. Nyyyydelig Monica!
    Blått hav...nistekurv...skogen med stillhet...alt er flott på sin måte,og det gjør så godt for kropp og sjel:)
    Takk for at vi fikk ta del:)

    SvarSlett
  6. Hei, så fine bilder :-) Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  7. Vilken härlig utflykt, så
    fina bilder
    Kramar/AM

    SvarSlett
  8. Wunderschöne bilder, bei dir gefällt es mir und ich bin ab sofort dein neuer follower. liebe grüße von der insel rügen, mandy die hummelellli

    SvarSlett