tirsdag 9. desember 2014

Det går fremover

og nå har vi fått opp lamper overalt
 

Nå er det bare en lysekrone igjen som skal komme hel frem


Det gikk bra med denne


Her henger den !
Akkurat nå så står Finn på stilas i denne trappegangen og maler veggene i fargen skumring
Vi begynner å bli ferdig med malingen og det er klart for å få opp taklistene

 
I morgen kommer det en mann fra nett/tv leverandøren og ordner ferdig fiberoptikken- det blir bra
 
 
 
 
Ha det så godt dere og kos dere i julestria !
 
Smil og Klem
 
Monica

14 kommentarer:

  1. Dere er jammen effektive! Kos dere med oppussing og innflytting, en noe annerledes førjulstid regner jeg med ;)

    God kveld!

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Ja dette blir nok fint! Lykke til videre med jobben!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. Godt å få på plass lys.
    Nydelige lamper.
    Ha ei fortsatt god uke :)

    SvarSlett
  4. Må si dere er tøffe som maler før jul. Men jeg forstår at det er greit å få all malingen klar før møbler og alt annet skal på plass. Du skal kanskje ikke ha julaften hos deg? Din Finn er nok mye lik min Finn. Står på hele tiden.

    SvarSlett
  5. Jammen står dere på om dagen! Ha en fin fin dag! :))

    Klem fra Vigdis

    SvarSlett
  6. Ikke fritidsproblemer hos dere om dagen skjønner jeg.
    Men så gøy det er med nytt hus da. Ønsker dere ei god førjulstid
    og husk å kose dere litt innimellom også da.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  7. Så vackra lampor, roligt och se hur
    ni ska möblera sen.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  8. Mye og orden når en skal flytte..og spesielt rett oppunder jul!
    Blir deilig å komme iorden og roe seg i juleuka:)
    Lykke til:))

    SvarSlett
  9. Ja, man trenger lamper nå i mørketiden, sikkert deilig å få på plass noen nå. Fine lamper er det også :-)

    SvarSlett
  10. Å nå tror jeg du koser deg :) lykke til med flytteprosessen, viktig å une seg noen hvileskjær!
    Jorunn

    SvarSlett
  11. Dette blir bare så fint.
    Og for ei lysekrone - knallfin :)
    Gleder meg til å se det ferdig.

    Klem, klem

    SvarSlett
  12. Godt å høre at det går framover, og snart er alt på plass. Blir nok kjempefint når der eer ferdige. Lysekrona er nydelig.. Har også en lignende, og for å rengjøre den tok jeg støvsugeren for å få vekk støvet og vaske litt..

    Kos deg med lørdagen så best som du kan.

    Klem i fra nord..

    SvarSlett
  13. Kjempefint hus! Så gøy å få nytt på plass før jul! Gratulerer så mye! Jeg kom over bloggen din og fikk så lyst til å bake horn med ost og skinke. Jeg pleier å gjøre det innimellom, da har vi både mat og nister i to dager:) Jeg skal jammen prøve den oppskriften som du har her. Flott i jula også, med juleskinke :)

    SvarSlett
  14. Kantenke meg dere har mye å styre med
    Håper dere kommer i orden med det dere vil før jul.
    Ønsker deg bare en herlig 4.søndag i advent :)

    SvarSlett