tirsdag 23. desember 2014

En riktig

God Jul ønsker jeg dere !
 
 
Bilder fra julen i fjor da julaften ble feiret hjemme hos oss


I år så er vi så heldige og skal feire storfamilie jul- gleder meg


Det blir fire småjenter- mine skjønne farmor jenter og kusinene. Høy prinsessefaktor !



Ikke er det langt å kjøre heller- 10 min


I fjor så bestemte jeg meg for å lære meg flere måter å brette servietter på- det har jeg altså ikke lært meg. Men jeg har lagret en link- det er da en start. Det skjedde så mye i 2014.


Men om ett år så kan jeg kanskje det !

 
 
Ha det så godt og ønsker dere fredelige gode og fine juledager
 
Juleklemmer
 
Monica

21 kommentarer:

  1. Önskar dig och de dina en riktigt God Jul
    Julkram från Maria

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar hos meg. Ønsker deg en glad og god jul.
    Spennende med storfamiliejul også. Det blir sikkert liv vil jeg tro.
    Kos dere masse.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Så skönt att ni bor så nära, det blir ju så
    mycket lättare och träffas då. Fina bilder från
    förra julen.
    Önskar dig en riktigt GOD JUL ♥
    Julkramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  4. elsker monica, har de vakkert dekorerte !!! en vakker julebord og elsker hilsener fra angie fra Tyskland

    SvarSlett
  5. Likte de serviettene der. Skulle gjerne visst hvordan du fikk til det.
    Vet jeg har vært innom noen sider der de viste litt forskjellige måter å brette på.
    Skal se om jeg ikke finner den igjen.
    Ha ei herlig julefeiring sammen med alle dine :)

    SvarSlett
  6. God jul til dere Monica! Ha en flott julefeiring sammen med dine..

    Varm juleklem i fra nord..

    SvarSlett
  7. Det høres ut som dere får en flott feiring! Ønsker deg og dine en herlig julefeiring, og alt godt for det nye året! Håper bare at du fortsetter å blogge, det er så koselig å følge deg.
    Stor juleklem fra Signe.

    SvarSlett
  8. Önskar dig den bästa av jular Monica!
    Hoppas du får många paket och mycket god mat, ta hand om dig...
    Varm JULKRAM,
    Titti

    SvarSlett
  9. Hjertelig god jul til deg og dine, Monica :) Lag den fin!

    God juleklem, Line.

    SvarSlett
  10. Så nydelig! Kos dere riktig imorgen, God Jul!

    SvarSlett
  11. Kjære Monica

    Innom for å ønske deg en GOD JUL !
    Her er julefreden i ferd med å senke seg over heimen .
    Men først må jeg jobbe fra 10-13 ...så er det ferie ..
    Har blitt lange og travle dager ..

    Jeg jobber nok ikke i blomsterbutikk ...
    men i gullsmedbutikk ... Så det går mest i gull og diamanter nå ...

    Takk for et koselig bloggår !
    Kos deg med dine i julen .
    Juleklemmer fra Anne

    SvarSlett
  12. Takk for mange fine blogginnlegg i 2014, og mange hyggelige besøk hos meg
    Og ikke minst god jul i nytt hus
    Jorunn

    SvarSlett
  13. Riktig god jul Monica! Kos deg med dine! Juleklem fra Lene i Halden :)

    SvarSlett
  14. Glade juledager til dere;)
    Synes dere er superflinke som står på for å komme i orden i nytt hus;)
    God juleklem til deg;)

    SvarSlett
  15. Riktig god jul Monica 💜

    SvarSlett
  16. Lekker bordpynt, og dere koste dere sikkert masse på selveste dagen. Ønsker dere fremdeles fine dager fremover.
    Klem fra Anne Line

    SvarSlett
  17. God jul til deg, flotte bilder :)
    Klem
    Ellen S

    SvarSlett
  18. Hei Monica. Endelig har jeg fått den nye bloggen din på blogrollen min.
    Har gått glipp av de siste innleggene dine. Vi har litt av de samme tingene, ser jeg. Lysekronen er nøyaktig samme som min. Den andre lampen også, hehe.
    Ønsker deg ei nydelig romjul

    Klem

    SvarSlett
  19. Slike herlige bilder får vi ikke nok av,selv om de er fra i fjor!Akkurat like gode i år spør du meg,med herlig julestemning!!!
    Godt dere fikk slippe å stresse med å lage juleselskap i år,jammen har dere hatt nok å stresse med!
    Har kost meg med innleggene nedover her og det blir bare så fint i nye-huset at!Sikker på dere storkoser dere med å få alt på plass akkurat slik dere liker det!
    Gleder meg til å se videre!!!
    Fortsatt GOd Romjul Monica!
    Tovekle m.)

    SvarSlett
  20. Så imponert over hvor flinke dere er :)))
    Enig med Tove, flotte bilder kan vi se mange ganger ♥●•٠·˙
    Her går det i i enkel serviett bretting, burde lært meg noe bedre,hihi

    Gode klemmer til deg ♥●•٠·˙♥●•٠·˙

    Bentemor

    SvarSlett