onsdag 31. desember 2014

Nydelig vær

På den aller siste dagen i 2014
 
 
Jeg elsker sol og sommer- men jeg må  innrømme det kan være vakkert om vinteren også

 
Slik som i dag og i går - det er en fin avslutning på 2014


Bildene tok jeg fra Iphone mens jeg satt på og Finn kjørte- så bildene er tatt i fart- rullet ned vinduet  og holdt hardt i mobilen så jeg ikke skulle miste den der ut av vinduet.


Vi er ikke helt ferdig med alt ennå etter at vi flyttet inn- men det begynner å ligne et hjem

 
Gleder meg til et nytt bloggår og nå er dagene i ferd med å normaliseres så det blir ca to blogginnlegg i uka- ca søndag og torsdag.


Ønsker dere et riktig godt nyttår som vil bringe dere mye glede, og styrke nok til å la det positive overskygge det negative. Ta vare på dagen og nuet og fortell de du er glad i at du er glad i de - det er det som betyr noe- det er livet <3

 
 
Smil og Klem
 
Og
 
Godt Nyttår
 
fra
 
Monica

21 kommentarer:

  1. Det var jo fantastiske bilder tatt i fart :-D Synes jeg ser deg ;-) hihi

    Godt nyttår kjære deg ♡♡

    Klem Bente mor

    SvarSlett
  2. Då kommer vi "ses" söndag och torsdag,
    det ser jag fram emot.
    Gott Nytt År Monica
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder Monica!
    Ja vi er vel ganske like....men jeg må også innrømme at klart vintervær er nydelig!
    Her har snøen regnet bort nesten...men hadde nå noen vakre dager også!
    Ønsker deg et godt nytt år...og lykke til i det nye hjemmet ditt.
    Stor klem fra meg :)

    SvarSlett
  4. Godt nytt år til dere.
    Og takk for alle flotte blogginnlegg du har levert i 2014 :)
    Gleder meg til å følge deg inn i det nye året, og spennende å se ditt nye hjem.

    Nyttårsklem fra meg o Klumpen :)

    SvarSlett
  5. Så nydelige vinterbilder du har tatt! Her har sneen snart regna bort, vi har hatt ufyselig vær de siste dagene. Gleder meg til å følge deg i 2015! :) Godt nytt år! :) Klem fra Lene

    SvarSlett
  6. Ja det er en del flotte naturopplevelser om vinteren også.
    Men liker aller best sommeren jeg også.
    Tok en del bilder da vi kjørte til Jæren nå i romjula.
    Ønsker deg et herlig godt nytt år :)

    SvarSlett
  7. Ønsker deg godt nytt år
    Gleder meg til å følge bloggen din neste år også.
    Gleder meg til å se bilder fra ditt nye hjem og håper vi får mange oppskrifter, du er så flink med mat og jeg elsker nye oppskrifter og innspirasjon.
    Hilsen Solveig

    SvarSlett
  8. Ønsker deg et riktig godt nytt år i nytt hus.
    BLir spennende å følge med deg i 2015 også.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  9. Innom for å ønske deg et GODT NYTT ÅR !
    Takk for et hyggelig bloggår !
    Ser fram til et nytt år med mye glede og inspirasjon fra deg Monica !

    God nyttårsklem fra Anne

    SvarSlett
  10. a happy new year wishes angie from Germany

    SvarSlett
  11. SÅ vackert! Fantastiska bilder.
    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År
    Kramar Maria

    SvarSlett
  12. Kjempefine vinterbilder!! jeg er veldig glad i vinteren, og turer i slike omgivelser med behagelige temperaturer er noe av det herligste. I dag er akkurat en sånn vinterdag utenfor huset her og jeg og småtrollene skal øyeblikkelig ut. Gleder meg til å følge bloggen din videre. Godt nytt år!!

    SvarSlett
  13. For noen nydelige vinterbilder, Monica.
    Ønsker deg et fantastisk Nytt År, kjære deg.

    Klem

    SvarSlett
  14. Vakre bilder. Ja jeg elsker slike vinterbilder, du vet tidligere vinterpike er jo meg det. AnnaMaria blogger også søndager og torsdager, ikke så dumt det. Gleder meg å følge deg også i 2015. Godt nytt år Monica.🎉🎉🎉🎉

    SvarSlett
  15. Hei kjære deg :)
    Så gøy å få en titt inn i det nye huset! Du er flink til å få det fint og koselig ;)
    Vinteren er vakker ingen tvil om det, flotte bilder!
    Hos oss er det megasuperhektisk nå de to neste månedene. Masse jobbing på huset, flytte ut herfra og prøve å holde hodet over vann....
    Gleder meg til vi er ferdig og kan nyte litt igjen, og få mere tid til familie, trening, blogg mm.
    Fint nyttår ønskes deg!!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  16. Gratulerer med nytt hjem, ny blogg og et riktig Godt nytt år, fine Monica <3
    Har lagt den nye bloggen din til i listen min :)
    Vakre bilder av vinterlandskapet i det flotte landet vårt!
    Gleder meg til å se mer fra det nye hjemmet deres- du er så flink Monica!
    Nyttårsklem fra Wenche

    SvarSlett
  17. Så vakkert kan det bli, selv fra et bilvindu. Vil takke deg for alle fine hilsener fra deg i året som gikk. gleder meg til å følge deg videre med nytt hjem og ny blogg i et nytt år. Godt nytt år til deg og dine!!

    SvarSlett
  18. Så fine bilder - ja, vinteren kan være vakker den :-)
    Ønsker deg en godt nytt år :-)

    SvarSlett
  19. Så flott vinterlandskap! Dere er imponerende flinke og effektive. Ønsker deg et herlig nytt år!
    Klem fra Sigen.
    Jeg er så glad for at du vil fortsette å blogge!

    SvarSlett
  20. Nydelige Bilder! Godt nyttår til deg og dine og lykke til med innflytting!

    SvarSlett
  21. Dear Monica,
    what fantastic pictures of a dreamy winter wonderland! Great!
    All my best and a happy happy New Year
    Elisabeth

    SvarSlett