onsdag 4. mars 2015

Badet vårt

igjen- sist så var det mest mitt. 
Nå er det mest Finn sitt bad.


Det er på natten jeg besøker dette rommet


Vi har samme dusj og samme fliser på vegg og gulv. Mens mitt bad går i "jente" farger så er det "gutte" farger her på håndklær og slikt. 


Tror vel ikke at Finn noen gang kommer til å tenne på dette lyset- men det kan jo være at jeg gjør det


Dette badet er nærmest soverommet og gjesterommet


Fant disse sommerfugl krokene på Home&Cottage


Ettersom vi kjøpte visningsboligen så var alt ferdig- og selv om det skulle nok blitt plass til et lite badekar her, så blir det for mye styr- ihvertfall foreløpig. Når jeg tenker etter så er det antageligvis mer renslig å dusje enn å sitte i et badekar også. 


Manneskapet- Finn har noen go`lukter han også. 


Vi vil nok se etter et skuffeskap i samme høyde som vasken. Foreløpig og kan hende det blir lenge så bruker vi denne. 


Såpe og håndkrem er også handlet på Home&Cottage


Finn lurer på hva han skal med all den bomullen ? Akkurat det vet jeg ikke for han bruker ikke så mye negllakkfjerner. Men de gamle medisin/melke flaskene passer bedre her enn inne i skapet. Tester med litt bomull- ok mye bomull , hi hi ! 


Han har de speilene som jeg ville ha nede hos meg- men de passet bedre her oppe hos han. 


Begge badene er jo så klart begge to sine- men praktisk og ha sine saker et sted og ikke stå oppe på hverandre. 
Det hørtes jo litt ut som vi delte adresse, men hadde delt opp min og din sone- så ille er det ikke

Smil og Klem 

Monica 

9 kommentarer:

  1. Et flott bad, så lite det er som skal til for å lage enten et maskulint eller feminint miljø på badet. Vi har også to bad jeg liker egentlig ingen av dem. Et svært hjørnebadekar på det største, jeg hater hjørnebadekar, og innredningen er forferdelig utdatert og upraktisk. Lurer på om vi skal gjøre som dere etterhvert og lage til his and hers bad, men da må vi pusse opp et av dem først. Det lille skal det ikke så mye til å pusse opp, der er det ikke fliser, så da kommer vi langt med maling og ny innredning.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så artig med "hver" deres bad;)
    Finn har innredet badet sitt veldig bra;);)
    Fine kvelden til dere;)
    Klem Silje Marie

    SvarSlett
  3. Jättefint! Lyxigt med varsitt bad:)
    Ha det gott. Tack för alla fina kommentarer hos mig.
    Kram Maria

    SvarSlett
  4. Wow, det här har du gjort så fint. Lite lika badrum
    men ändå olika pga färgerna. Och dusch är mycket
    bättre, vi har badkar på stora badrummet och jag vill
    ha ut det, och in med dusch.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  5. Så nydelig også dette badet var. Utrolig hva tilbehøret har å si. Flott mannebad.
    Du er så flink til å få det vakkert rundt deg, Monica.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Jeg synes dette er meget smart Monica. Vi har også to bad, men bruker egentlig bare det ene. Kanskje jeg skulle ta et som bare mitt. Det ligger i underetasjen og vår datter bodde det og hadde det badet i to år mens hun fikk kjøpt seg sin egen bolig. Sparte litt på det hun vettu. Det større badet er det nede. Det har både dusj og boblebad. Boblebadet bruker jeg endel på vinteren for min vonde kropp. Kanskje det blir et blogginnlegg om badene mine ho hi ... Synes det er vanskelig å ta bilder på badet d?
    Ha en fin torsdag.

    SvarSlett
  7. Så väldigt fina badrum - bägge två!
    Härligt att kunna ha varsitt också...
    Önskar er en fin kväll!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  8. Kjempefine bad du har innredet, jeg har ikke våget å borre noe i glisende her, så det er lite stasj på våre bad, men tror jeg må ordne litt nå :)

    Hvis du stopper på årnes en annen gang vil jeg anbefaler jeg butikkene utenfor senteret, de er koseligere
    Ha en fin helg
    Jorunn

    SvarSlett
  9. Så smakfullt i begge sonene!!!

    SvarSlett