søndag 1. mars 2015

Badet vårt

Faktisk så har vi to bad, ett oppe og ett nede. 


Det har blitt sånn at det nede, det er der jeg har sakene mine-
 Badet oppe der har Finn sitt
.

Ja dere har tippet rett- dette er badet mitt


Jeg fikk full tilgang på vaskemaskin og tørketrommel, hi hi- så rart !
 Har ikke bestemt meg ennå om jeg skal ha forheng foran de eller ikke.


I det skapet på veggen her så skjuler stoppekranen seg og mange rør i rør som går til overalt i huset


Trenger noe som holder seg på veggen eller som går å henge over dusj døren til å ha dusjsåpe og slikt i. Den som står på gulvet faller ned hele tiden- nå får den like godt bare bli der den er- til jeg får en ny.
 Har dere noe å anbefale uten at det trengs å skrues fast ? 


Det har blitt slik at de aller fleste håndklærne er i forskjellige rosa nyanser og i hvitt. 


Litt å lese på kan være kjekt


Go` lukter av ymse slag og dill dall.
Snart skal dere få se Finn sitt dill dall- han har ikke så mye av det men badet skal dere få se !  


Minner dere på Give Awayen som er i gang her inne.
 Sponset av Sterkinteriør se HER

Smil og Klem 
Monica 


13 kommentarer:

  1. Så fint, och så skönt och ha två badrum.
    Fina färger och bra lösningar i ditt, hoppas du
    kommer på ett sätt och få upp tvålarna.
    Härligt med flaskorna och smyckena, blir så
    dekorativt.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  2. Så deilig med eget bad;)
    Drømme...;)
    Hihi nå har vi bare ett bad, men vi har ett stort rom som nå bare er lager som på sikt skal bli ett deilig familiebad;)
    Så for nå må vi dele;)
    Nyyyt badet ditt og at det er 1. mars, så deilig hva..?;)
    Fine dagen til deg!

    SvarSlett
  3. Så fint da med jentebad og guttebad. Kult.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  4. Så fint du har fått det, deilig med to bad.
    Både jernia og rørleggerbutikkene har fine sånn metall kurv/hyller til å henge på dusjveggene så det får du nok tak i
    Ha en fin uke
    Jorunn

    SvarSlett
  5. Lyxigt att ha ett eget badrum. Så fint du har fixat där inne.
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvarSlett
  6. Et flott bad. Godt å ha flere bad egentlig.
    Det er mulig å få kjøpt dusjkorger til å henge på blandebatteri.
    Er et slik i den ene leiligheten på jobb, men husker ikke hvor det ble kjøpt.
    Tenkt at det er mars, vårmåneden. Her regner det, og snøen driver å forsvinner.
    Men det er mye igjen enda før det er bart. Glad veiene er bare.
    Ønsker deg ei riktig god ny uke :)

    SvarSlett
  7. Så fiiint bad, Monica. Skikkelig" jentebad". Vi har lagd et nytt bad i kjelleren, som jeg snart skal vise på bloggen. Bare litt elektrikerjobb igjen, så er det klart.
    Klem

    SvarSlett
  8. Ja, jeg håper virkelig vi kan få til å skape en ferieperle for oss alle hvor vi kan trives sammen og hver for oss. Kanskje vi feirer jul i Metbacken i år ;)

    Fine bad begge to. Gleder meg også til å se bilder av guttebadet :) Jeg stemmer for forheng foran vaskemaskinen og tørketrommelen. Det har jeg hatt planer om i 5 år ;P

    SvarSlett
  9. Fikk du virkelig vaskemaskinene og trommelen???Så merksnodig ;)
    jeg hadde hatt kappe foran,ikke at det er stygt sånn det er nå men jeg er kapp-o-holiker ;)
    Synes det gir sånn koslig stemning,og så kan man jo variere med diverse stogg og skape forskjellige stemninger :)
    Mye lekkert dame-dill-dall rundtomkring,akkurat slik et bad skal være.Litt deilig da å ha et helt eget!!!! Drømmer om et ekstra bad her i huset også,men det blir nok ikke med det aller første :/
    Vi får håpe det er på plass til vi har fjortiser i hus!
    Tenker finne-mann har et tøft bad jeg,gleder meg til å se :)
    God ny uke!
    Tove-klem :)

    SvarSlett
  10. Åh - for en luksus å ha sitt eget bad!! Så herlig!!
    Du er en kløpper på vakre detaljer, løsninger og ellers alt som har med interiør å gjøre.
    Mangler ord!
    Ha en fin kveld!
    Marianneklem.

    SvarSlett
  11. Lekkert bad, og så deilig å ha sitt eget! Tenker du koser deg.
    Ha en finfin tirsdag!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  12. Ja, da ble det sånn som du ønsket også ;) Gøy å tørre å bruke skarpe farger!

    SvarSlett
  13. Hei, så fint bad du har. Lyst og lekkert :-)

    SvarSlett