onsdag 25. mars 2015

Give Away

Bli med- bli med 


Den er sponset av nettbutikken 


Flere lodd- jo større vinnersjanse

2 lodd for å like Sterk Interiør på Instagram- linken finner dere HER

2 lodd for å like Sterk Interiør på facebook - linken finner du HER

1 lodd for å legge igjen en kommentar

1 lodd for å følge min blogg-  Monicas Lykke

1 lodd for å ha min blogg i din bloggliste

1 lodd for å linke til denne Give Awayen

Max antall lodd blir 8 lodd 



Dette kan du vinne 


Trekning søndag 5 april 


Lykke til 

Smil og Klem 

Monica 

17 kommentarer:

  1. Vilken fin utlottning, jag vill gärna vara med:) Jag tar 6 lotter, (har ej instagram).
    Hoppas på tur
    Kram Maria

    SvarSlett
  2. 6 lodd på meg! :-) Eller blir det 7 ? Må jo følge bloggen din og! :-) (Det har jeg i grunnen gjort i flere år, men... :-) )

    SvarSlett
  3. Henger meg på med 2 lodd ♥
    Ønsker deg en fin og flott torsdag i morgen!

    SvarSlett
  4. Vil gjerne delta med 2 lodd.Fine ting, så jeg krysser fingrene!

    SvarSlett
  5. Siden jeg var med på forrige Give away blir jeg ikke med på denne. Men vil takke for at jeg vant den forrige, og hentet pakken i dag. Det var virkelig flotte ting, og koppen er allerede tatt i bruk. Tusen takk Monica!

    Klem fra Eva

    SvarSlett
  6. 3 lodd til meg :) kanskje 1 til senere.

    SvarSlett
  7. Jeg prøver gjerne lykken, og deltar med 4 lodd. :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  8. Hei på deg;)
    Kanskje jeg skal delta på en give away? Dette blir faktisk den første;)
    Jeg stiller sterkt og deltar med 7 lodd;)
    Facebook og Instagram, kommentar, følge deg, og ha deg i blogglisten;)
    Fine kvelden til deg!
    Klem Silje Marie;)

    SvarSlett
  9. 4 lodd på meg denne gangen.

    SvarSlett
  10. Tar ikke lodd da jeg aldri vinner, men vil ønske deg en riktig god helg!

    SvarSlett
  11. Anonym3/28/2015

    Dette vil jeg være med på og tar 6 lodd. Har ikke blogg - bare leser blogger.

    Klem Lise Alvesen (gmail.com)

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  13. Dette vil jeg gjerne være med på! Giveaway er så morsomt!
    Jeg tar 7 lodd! 👍😊
    Riktig god påske til deg og dine Monica!
    Klem fra Vigdis

    SvarSlett
  14. Anonym3/28/2015

    Ooooh, må nok være med på denne flott give away!
    5 lodd på meg :-) Har ikke blogg!
    Krysser fingrene og alt som kan krysses ;-)
    God påske!
    F.T (fannydeak@hotmail.com)

    SvarSlett
  15. 1 lodd for kommentar. Flott give away

    SvarSlett
  16. Flott premie!! Jeg tar 5 lodd :-)
    Ønsker deg en flott påske :-)

    SvarSlett
  17. Må jo være med på dette. Blir 8 lodd på meg da ;o)

    GOD PÅSKE!

    Påskeklem fra
    Janne

    SvarSlett