søndag 8. mars 2015

Sånn går nå dagene...

Og vips så er det vår- det er helt perfekt! 


Satt her i vårsola og vurderte om vi skal ha fliser eller tre platting ved inngangen. Etter å ha pratet med byggelederen for hus prosjektene her så går vi for fliser i 30x60 cm. 


 Vært en tur innom Kremmerhuset og handlet noen nye putetrekk- alltid godt med litt forandring etterhvert hvordan årstiden går.  


Jeg har ryddet i fryseren og fant en mandelbunn. Smakte overraskende godt med pisket krem og rørt tyttebær

Ønsker dere en ny og flott våruke 

Smil og Klem 

Monica 

14 kommentarer:

  1. Kommer och bli fint med stenplattor på
    uteplatsen, och jättefina kuddar.
    Ha en fin vårsöndag
    Kramar/AM

    SvarSlett
  2. Fliser blir sikkert knallfint :) :) Fine nye puter også, trenger noen nye selv også. Tror det kommer noen til nettbutikken etter hvert. Får smøre meg med tålmodighet. Fint med saueskinnsputer. Mia har dilla på slikt og har tatt kål på nesten alt jeg har :( :( Her går dagene unna med apotekjobbing, kveldsjobbing, møter og trening. Men er fornøyd så langt. Nyt søndagen.
    Klem Mona

    SvarSlett
  3. Hei Monica. Herlig uteplass. Blir kjempefint med fliser. Putene var kjempefine. Så godt med litt puteforandringer.
    Klem og god søndag

    SvarSlett
  4. Fliser er så fint, det blir nok kjempebra! :-) Og mandelbunnen så utrooolig god ut, nam!!
    Ha en fin søndag!

    www.UllKuleTeppe.com

    SvarSlett
  5. Herlig med sola som varmer nå fremover.
    Fliser blir nok flott på plattingen.
    Her sitter ejg å har så lyst på noe godt,
    og så mandelkake..... Nam.
    Må nok dukke ned i fryser her også å se hva vi kan finne.
    Ha en fortsatt herlig søndag og ei god ny uke :)

    SvarSlett
  6. Mysig uteplats, kommer bli kanon med stenplattor. Snygga kuddar, alltid lika roligt med något nytt.
    Kram Maria

    SvarSlett
  7. Härlig uteplats,
    vi har också njutit av vårsolen med kaffe och kaka utomhus.
    Fina kuddar, det är alltid roligt med lite nytt!
    Önskar dig en fin, ny vårvecka!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  8. Svært klar for vår jeg også, og de første spirene titter frem i blomsterkassene
    Nydelig tid fremover nå, snart ny hagemesse også :)
    Jorunn

    SvarSlett
  9. Så koselig på uteplassen! Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  10. Det kommer til å bli veldig fint med fliser :) Dere har fått det så fint i det nye huset :) Nyt vår-uken! Her har snøen straks smeltet helt bort, og jeg ser frem til at det tørker opp :)

    SvarSlett
  11. Så herlig! Her har vi hatt en grå og sur helg, det skal visst bli bedre ut i uka.......
    Så lekkert bad Finn også har, deilig med helt nytt!
    Ha en fin ny uke!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  12. Først må jeg skryte av guttebadet under,kjempetøft med mannefarger,og både lysestake og gamle flasker er midt i blinken,selv om de kanskje ikke har noen praktisk nytteverdi er de jo verdifulle og perfekte der likevel!Og det tror jeg nok Finn også synes!!!Forresten mange god-lukter inni det skapet hans,- jeg synes det er såååå godt når mannfolk lukter mannelukt - noe som minner meg på å kjøpe noe nytt til samboeren her for han synes jeg lukter litt for lite.For svakt,men så er kanskje min luktesans ikke den beste,sånn sett er det vel bedre å lukte for lite enn for mye for det er jo også pyton ;)

    Så koslig du hadde gjort det rundt den foreløbige sitteplassen din med skinn og melkespann etc.Håper solen skinner på deg så du kan sette deg ned og nyte,tenker du sitter og tenker og fundere på hvordan dere skal gjøre et utenfor husveggene - spennede prosjekt å få styre med etterhvert! :)
    Vi har også støpt platt,som enda ikke har noe "på seg" Har veldig lyst på marokkanske keramikfliser men er ikke så sikker på de egner seg,og om inntrykket vil bli for rotete,- enn så lenge får det grubles litt til!Det hadde vært kjedelig om vi ikke hadde noe å gruble på hihi!
    Vi må uansett først gjøre ferdig forskjellige ting som blir i sammenheng (vinterhage,søyler etc) og da først kan det være greit å ta stilling til saken.
    Synes fargene og mønstrene på de putene deíne var så delikate og tøffe på samme tid,lekkert Monica!Fikk lyst på selv,men lite vits i før jeg får ny sofa!¨
    Toveklem .)

    SvarSlett
  13. Så fin uteplass - kommer til å bli knallfint med fliser!
    Og jeg er som deg - bytter ut litt tekstiler etter årstid. Selv om jeg ligger litt etter enda....
    Men det kommer. :-)
    Ønsker deg en fin dag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  14. Flotte bilder..fra ditt herlige hus!
    Og så deilig å finne en mandelbunn i fryseren...ser fristende ut!

    SvarSlett