lørdag 21. mars 2015

Lykken er en god stol

Og nå har vi to gode ute lenestoler


Nå håper jeg virkelig på en like fin sommer som vi hadde i fjor


Det er lykke å sitte ute å kjenne sola varmer- ja jeg er et ute menneske så fort det er temperatur til det


Vi har begynt litt i feil ende i grunn. Nå holder Finn på med å legge ferdig gulvet på hemsen over garasjen, så skal huset males før vi kan bygge platting/terrasse- så kan møblene komme.


Men så har det seg slik at jeg er medlem på Hageland. Her om dagen så tikket det inn en sms om kampanjetilbud på dette settet. De er virkelig gode å sitte i og vi har snakket om at slike kan vi godt tenke oss. Jeg liker rabatt og gode priser, så da ble det slik. Smart å være medlem. Hageland er fem minutters biltur hjemmefra- det var for enkelt til å ikke gjøre noe ut av det. 


Jeg er så fornøyd 


Vi skal bygge platting på to sider av huset. Altså på siden her og bak. Det er på siden her stolene er tiltenkt en plass. Men først må gravearbeidet bli ferdig også.


Ja, jeg kjenner jeg er litt  utålmodig. Det er så mye som skal skje og som skal på plass. 


Nå er det bare å glede seg over den fine tiden vi er i og nyte hver dag



Smil og Klem 

Monica 

19 kommentarer:

  1. Hei Monica. Stolene var kjempefine. Ja når det gjelder uteplasser, skulle det vel helst ha vært gjort i går, i alle fall er jeg sånn. Hihi. Elsker å kose meg ute på terrassen, jeg også.
    Ha ei flott helg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nye stoler, de er kjempefine
    Det hagesenteret pleier jeg også å suse til så fort det blir vår,
    Men nå tror jeg det er kortere til Jessheim og skarnes
    Følger deg helt på det med å være ute, er så deilig når man kan sitte ute uten å fryse
    Vi har lagt brystene rundt huset, så terrasser er klar og nå spirerer det så smått i blomsterkassene, veldig spennende vår dette
    Kos deg i vårsola
    Jorunn

    SvarSlett
  3. De stolene ser kjempegode ut. En må jo benytte seg av gode tilbud.
    Selv om de kom på feil tidspunkt.
    Blir nok platting om ikke så lenge tenker jeg.
    Godt å ha gode sitteplasser.
    Ønsker deg en riktig god søndag :)

    SvarSlett
  4. Kjempefine stoler, og jeg synes ikke det er å starte i feil ende, det går jo fint an å kose seg i stolene uten platting. Ellers ble jeg litt nysgjerrig på de brystene Jorunn har lagt rundt huset, fikk noen rare syn bilder i hodet nå altså.

    Lattermild klem

    SvarSlett
  5. Jättefina stolar, så mjuka och sköna de ser ut. Perfekt med fotpall också:) Så mysigt att sitta där och fika.
    Ha en fortsatt fin helg
    Kram Maria

    SvarSlett
  6. Bryster ja, ha ha ha nå fikk vi oss en god latter her
    Det er vel min ipad som lever sitt eget liv og retter ord så det passer seg... Hvis jeg glemmer å se over går det riktig galt
    Vi har lagt steiner rundt huset, brostein :))
    Jorunn

    SvarSlett
  7. Kjempeflotte stoler du har kjøpt!
    Og så fint det blir når terassen blir ferdig...et fin uteplass så håper vi på mange fine sommerdager:)
    Takk for skjønne ord...blir så glad:)
    Fin søndag til deg:)

    SvarSlett
  8. Så fina stolar, ser så sköna ut och sitta
    i. Nu hoppas vi bara på soliga dagar.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  9. Så du frestar med sköna stolar och goda Våfflor, Monica!
    Det ser verkligen fint ut alltsammans,,,
    jag kan riktigt "se" hur jag sträcker ut mig i en av stolarna
    och du serverar mig kaffe, våfflor och en tidning att bläddra i,,,Hi,hihi!

    Här verkar våren har tagit paus nu, det är mulet, kallt och blåsigt.
    Men vi går åt rätt håll, i alla fall!
    Önskar dig en skön Söndag!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  10. Takk for koselig kommentar hos mæ.
    De stolene ser kjempegode ut og sitte i, heldig er du som ikke har sne hos dæ, i dag har det snødd masse her , men nu regner det ...heldigvis :)
    Ha en fin søndag.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. Disse stolene er bare skjønne - ønsker meg slike ღ
    Titter innom her flere ganger og jeg må si at dere er
    flinke og står på... Veldig koselig hos dere og alltid
    vakre bilder å se på ღ Ja jeg håper på en strålende
    sommer - det hadde vært helt utrolig deilig :) Ønsker
    deg en fin, fin ny uke som kommer - stor klem fra
    Mette :)

    SvarSlett
  13. Nydelige er de stolene, og jeg skjønner godt at når været og sola spiller på lag da tilbringes nok tiden ute! Hos meg er det lenge til startskuddet for husmaling og bygging av ny terrasse. Snøen lavet jo ned og i dag plasker det. Veldig så omskiftende dette vårværet kan være. Skjønner godt at du er utålmodig, men før eller siden er alt på stell. Ha en fin uke.

    Varm klem kommer susende i fra nord.

    SvarSlett
  14. Hei på deg solstråle:)
    sånne stoler kjøpte jeg i fjord
    di er bare så gode og lekkre:)
    vaffler uti sol såg ikkje feil ut...
    blir gøy å se utviklingen i hagen deres
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  15. Hvor er de smukke. Rigtig Karen Blixen. Jeg er misundelig! Hilsen

    SvarSlett
  16. Nydelige stoler, og så så de veldig gode ut å sitte i. Vi skal begynne i den du beskriver som riktige enden, men hadde det dukket opp et sånt tilbud så hadde vi slått til vi også. Vi har ingen plattinger å sette stoler enda men det skal vist bli nå i sommer. Nyt våren i gode stoler, håper vi får mange utedager.

    SvarSlett
  17. Åhh jag vet hur det är...man vill ha allt klart på en gång! Men det kommer att bli så fint...stolarna är underbara och där skulle jag gärna vilja sitta och läsa en tidning! Alltid lika inspirerande att kika in till dig Monica...
    Kram till dig,
    Titti

    SvarSlett
  18. Kjempefine stoler - gode utestoler er like viktig som å ha gode stoler inne.
    Du skal jo sitte og nyte alt fra mårrakaffen til solnedgangen.
    Skikkelig fint blir det :)

    SvarSlett