onsdag 10. juni 2015

Inngangspartiet vårt er ferdig

Bare vente på at Klematisen vokser oppover veggen og et par puter på benken


Klematisen er i den hvite kassa


Finn fuget flisene i går kveld


Ser ut som New Dawn liker seg - nå når sola har kommet så trives den sikkert enda bedre. 


Leter etter skåler å sette under pottene- er ikke så lett visst, men plutselig så finner jeg de. Har lagt ekstra flis under sålenge. 


Denne benken er egentlig en putekasse. Er en stor pose med glidelås nede i den. Vi skulle ha den på terrasseplattingen- men så har vi mistanke om at Leo finner ut at det bare er å hoppe på den og over gelenderet- og det vil vi jo ikke. 


Vær pinnen sier det skal bli fint vær i morgen også 



Krysser fingrene for at sommeren har kommet for å bli- lenge !!!


Ha det så fint !

Smil og Klem 

Monica 


4 kommentarer:

  1. Sikkelig flott inngang dere har fått!
    Og det blir supert med både klematis og roser:)
    Nå er sommeren her...nyter nyter:))

    SvarSlett
  2. Ja nå begynner det å ligne noe :)))
    Fliser på plattingen og blomster i pottene - er det ikke herlig?????
    Tro om Klematis vil trives i potten,om det er dypt nok?Kunne nemlig tenkt meg en oppe på altanen som klatrer oppetter ... Dette skjønner jeg at jeg må granske på!!!
    New Dawn har jeg også,plantet i fjor,utrolig dom den har vokst!:)
    Det blir bare koseligere og koseligere hos dere,og jammen topper dere det ikje med pent vær også ser det ut til! Nyt :))))
    Toveklem :)

    SvarSlett
  3. Å så fint dere får det, skal si dere står på altså.

    Stor klem fra meg som endelig har begynt å føle meg litt bedre

    SvarSlett
  4. Så fint det er blitt, Monica. Dere har virkelig stått på.
    Grunnen til at jeg ikke har vært innom, er at jeg hadde mistet alle mine favoritter fra blogrullen. Har lagt til på nytt, så nå håper jeg du popper opp på bloggen min.
    Klem

    SvarSlett