mandag 22. juni 2015

Midtsommerfeiring på Torpet

Torpet er sønnen og svigerdatteren min sitt


 Og de vakre jentene mine - barnebarna mine


De har mange planer for dette stedet og her sitter sjefen på trappa.


I helgen var vi mange der og feiret midtsommer.



Lillesøster syntes det var mest morsomt med vann 



Vi kosa oss masse


Det luktet herlig sommer og syrinen var i full blomstring




Oldemor viser frem noen hemmeligheter...


Den skjønneste midtsommerfrisyren jeg har sett 


Denne saften er ekstra god når den kommer på en slik dispenser


Hadde glemt fotoapparatet hjemme så det ble Iphone bilder


Torpet er på 17 mål


Syntes det er herlig og stulle og stelle litt. Noe av det vi ikke fikk plass til her- men hadde når vi bodde på Sjøaker har fått et nytt godt hjem her. 



Finn sitter å filosoferer- kanskje han kommer på noe riktig smart !



Livet er godt og for meg er dette lykke- og være sammen med mine aller nærmeste


Kanskje jeg setter ekstra pris på det fordi jeg har hatt så liten familie? Vet ikke, men det er godt å være der for hverandre. 


God Sommer 

Smil og Klem 

Monica 




4 kommentarer:

  1. Vilken fin midsommar ni haft! Härliga bilder. Så mycket värme i ditt inlägg.
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvarSlett
  2. Så fina bilder från midsommar, kul att alla
    firade på torpet. Du har en härlig familj, så
    söta små tjejer, och så fina dagen till ära.
    Jättekul och se dina bilder.
    Varm kram/AM

    SvarSlett
  3. Å herlige Monica vennen:)
    så nydelige bilder
    jentene er et syn<3
    så bra dere koser dere
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig dette var, og for noen heldige jenter, tenk å ha kjøpt tomt med et godterifjell!
    Håper stokkrosene dine blir fine, de kommer vel kanskje ikke i blomst før neste år.......
    De er litt uberegnelige, det blir spennende å se.
    Jeg har vært fraværende fra blogg og alt, først en supertravel skoleslutt og så ferie med halsbetennelse, men ferien blir nok fin etterhvert...
    Kos deg i sommer!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett