torsdag 6. august 2015

I år så ble

Blomstene ved inngangspartiet rosa


Ja jeg har nok en svakhet for rosa


New Dawn rosene har ikke sprunget ut ennå, men det er små knopper.



Urtene har tatt helt av- de bugner over. Er spent på hvordan tomatene blir. 


Stemoren som var handlet inn ved påsketider, de står ennå


I skråningen har vi plantet mark-dekker roser - Fairy og Sommervind


Ny plantet denne sesongen


Revebjellene har blomstret lenge. Er forøvrig veldig fornøyd med utesofa kjøpet.


Vi liker å sitte godt


Pelargoniaen har jeg hatt i 8 år. Setter den  mørkt og kjølig om vinteren. 


Nå er det like før georginene blomstrer. Hva de blålilla her heter - det har jeg glemt.


En takknemlig plante å ha på veggen. Trenger minimalt med stell.




Ha det så fint fra Leo og meg til deg ! 

Smil og Klem 

Monica 

5 kommentarer:

  1. Så mange nydelige blomster hos deg, ved inngangen var det jo superkoselig :) Jeg er også veldig svak for rosa blomster, ender ofte opp med flest av den fargen etter en tur på hageland gitt ;) Jeg tenkte også jeg skulle prøve å overvintre pelargonia i år, noe som er helt nytt for meg. Noe usikker på om jeg bør klippe planten helt ned nå i høst eller til våren. Det blir spennende å se hvordan det prosjektet går ;)

    God helg i morgen til deg og fine Leo :D

    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig med blomstene og alt, fortsatt riktig god sommer :)

    SvarSlett
  3. Wow så frodig det har blitt,og så raskt da!! Nydelig hos deg Monica,og bedre blir det etterhvert som det vokser til!!!! Men jeg er imponert allerede!!! Snakk om å lage det fint og koslig rundt sg :)
    God helg!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  4. Fortryllende vaker
    hos deg skjønne Monica
    kos dere
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  5. Så utrolig vakkert du har fått det, Monica. Elsker de nye utemøblene dine.
    Klem

    SvarSlett