søndag 9. august 2015

På besøk i vakre Åsgårdstrand

Har faktisk bare kjørt forbi der før


Nå fikk vi en grunn til endelig å besøke dette vakre stedet



Denne damen har flyttet tilbake/nærmere sine barndoms trakter. Vi har nesten vært naboer og har endel felles interesser- og slikt blir det vennskap av. 


Her er hennes paradis


Den største blomstringen hadde vært og høsten er litt tidlig ennå, likevel var det frodig og flott overalt


Denne spennende damen er en kunstner!
 Hun er en healer og tilbyr polaritetsterapi. 
Til informasjon for de som lurer på noe
 Mail  annelene.pa@gmail.com



Det blir ihvertfall nok epler på treet i år






Var litt gråvær når dette bildet ble tatt, men slik er utsikten hun har til sjøen


Vakkert ute og vakkert inne- for en lampe 


Åpen løsning stue - kjøkken og høyt under taket


Deler av boligen er gammel laftet tømmer.
 En vindus åpning har blitt til en innebygget bokhylle . 


Virkelig et hjem og hus med sjel


Vi skulle bare bli et par timer- vel vi ble mange flere enn det... Slik kan det gå i gjestfrie hjem med så koselig atmosfære. 


Jeg gikk berserk med kamera på telefonen min. Hadde ingen planer om å ta mange bilder , det bare ble sånn. 


Jeg tok så mange og måtte jo bare velge ut noen . Pleier ikke å ha så mange bilder som nå- men klarte bare ikke å velge bort flere. 




Solen kom for fullt på ettermiddagen og vi spaserte oss en tur


Vi har planer for neste tur allerede. 


Takk for meg og min for denne gang !


Ønsker dere en fin ny uke

Smil og Klem 

Monica 


10 kommentarer:

  1. Å så heldig du er som fikk være gjest i dette flotte, spennende huset. Og så har akkurat maken krydderkrukker som jeg arvet fra min mormor.

    Fin uke til deg Monica.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Kjempeflott Monica!
    Og at du var i nabobyen min....?!:)
    Åsgårdstrand er så sjarmerende og mange kunstnere der..som din veninne..netsen som "LIlle-Skagen":)
    Fin ny uke til deg:)

    SvarSlett
  3. for ein drømm
    takk for du delte
    søte snille Monica vennen
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  4. For et nydelig sted, Monica. Bra du tok mange bilder og delte med oss.
    Klem

    SvarSlett
  5. Du er jo et stort smil Monica. Etter et slikt besøk forstår jeg du ikke kan la være. Et vakkert hus med sjel som du sier. Spennende.
    Jeg er endelig tilbake på PC'n min så forhåpentligvis blir det flere innlegg fra Italia og Hvaler. Sliter litt med å få lagt inn bilder på bloggen. Jobber med saken. En fin etterkommer og høst til deg også og din F.

    SvarSlett
  6. Mycket vacker kvinna med ett mycket
    vackert hem, vilken fin dag ni fick hos henne.
    Det märks att det bor en konstnär i henne,
    jättefina foton.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  7. Så utrolig koselig og vakkert, skjønner godt at du tok mange bilder! Ser ut som det er lurt å ta seg en tur dit.
    Tusen takk for oppmuntrende ord inne hos meg.
    Ha en fortsatt fin augustuke.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  8. Fantastisk, der ville jeg gjerne vært, takk for titten, flotte bilder1

    SvarSlett
  9. Takk for turen, nydelige bilder og fin stemning
    Vi kjenner også noen som bor der, men veldig mange år siden vi har vært innom.
    Jorunn

    SvarSlett
  10. Takk for turen, nydelige bilder og fin stemning
    Vi kjenner også noen som bor der, men veldig mange år siden vi har vært innom.
    Jorunn

    SvarSlett