fredag 21. august 2015

Nå er de siste

Snekkerarbeidene på plass


Vi har bygd en liten platting og le- vegg  der det var grus ved inngangen til ute- boden



Veggen er ferdig malt - men nå står det ting fra garasjen der ute. Finn har hatt på Epoxy på garasjegulvet og det skal herdes et par dager. Derfor så får jeg ikke tatt noe bilde nå. 


Humlen er på vei opp og kan se den har vokst fra dag til dag. Stokkrosene er sådd i år og neste år så blomstrer de. 


Georginene er trofaste og kommer med mange knopper og frodig blomstring.
 Gelenderet får tørket seg ut denne sommeren -til våren skal det males hvitt. 



Plukker med litt blomster inn stadig vekk- lykke !!!


Feiret 2  årsdagen til minste prinsesse barnebarnet mitt og fikk med meg hjem muffins. 
Det ble frokosten sin det !


God Helg 

Smil og Klem 

Monica 

8 kommentarer:

  1. Hei på deg søte Monica:)
    dere lager det sååå fint rundt dere
    gratulerer med barnebarnet
    nydelig skjønn
    kos deg
    klemmer i fleng
    fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Så himla fint det blir, kul att se hur ni bygger och grejar. Sötaste buketten har du där också. Inte fel med muffins till frukost:)
    Ha en skön helg och hoppas solen skiner på dig
    Kram Maria

    SvarSlett
  3. Dette blir flott :) Blir et lite paradis, jeg elsker små rom ute blir så intimt og koselig :)

    God helg kjære Monica!

    Klem Bente

    SvarSlett
  4. Godt å ha plattinger forran dørene så drar en ikke med
    seg så mye inn. Dere har det så fint over alt.
    Nydelige blomster og ei herlig kake.
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  5. Kan nesten ikke tro dere flyttet inn i år Monica!!! som det vokser og gror og som dere forandrer og forbedrer!!! Det blir bare kosligere og kosligere og jeg er sikker på dere trives bare mer og mer - spesielt denne tiden er det jo herlig da :)
    Humle må jeg bare prøve....til neste år!Stokkroser har jeg heller ikke prøvd...det blir litt etter litt her også,prøve og feile litt og lage nye bed ikke minst! En herlig prosess :)))
    Kos dere masse i helgen med forhåpentligvis like deilig vær!!!!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  6. Så fint det blir! ☺ Deilig med plasser ute med levegg når en bor I Norge ! Ha en fin helg Monica! Klem fra meg ☺

    SvarSlett
  7. Så fint med alla snickerier, han är händig
    din Finn. Och alltid fina blommor hos dig.
    Vilket underbart hem ni fått
    Kramar/AM

    SvarSlett
  8. Så lekkert det blir hos deg! Ha en herlig, ny, uke!

    SvarSlett