mandag 26. oktober 2015

Er du et kaffe eller te menneske ?

Jeg er en kaffejente- elsker kaffe. 
Kaffe fra morgen til kveld. 


Gikk forbi en flott tebutikk her om dagen og det så ut som en godteri butikk. Det er sikkert akkurat det, det er for noen. Jeg måtte ihvertfall inn å se og lukte. 


Kom ut igjen med Detox te- så får jeg erstatte et par kopper kaffe med et par kopper te- ihvertfall til denne boksen er tom. Detox trengs ihvertfall i denne kroppen. Den smaker godt, den gjør det. 


Ellers så har lyskronen i stuen fått seg en grundig rengjøring.


Ønsker dere fine dager

Smil og Klem 

Monica 

12 kommentarer:

  1. Da er vi to kaffe kjerringer :) Elsker kaffe, mest helt vaaanlig ;)
    Men den teen virker god, stilig boks også ;) Kusmi er jo et bra merke ***

    Ha en fin dag supre deg <3

    Klem Bentemor

    SvarSlett
  2. Jeg drikker verken kaffe eller te
    men det ser jo veldig koseligt ut,
    men en kopp med varm sjokolade eller buljong
    så kose jeg meg.
    jeg har også vasket lysekrune i helgen
    nydelig vakker er din
    fin ny uke til deg solstråle
    klem Eli:)

    SvarSlett
  3. For meg er kaffe det beste................ very good, isen't it.
    Må si deg at skjenken er bestilt i dag. Håper å få den onsdag for den var på lager.

    SvarSlett
  4. Jag dricker bara te:) Tycker det doftar gott med kaffe, men det är inget för mig:)
    Kusmi te har jag hört gott om men aldrig provat själv.
    Trevlig kväll till dig
    Kram Maria

    SvarSlett
  5. Jeg liker ikke kaffe så hos meg går det i te, liker best krydret te, Chai te f.eks. Og så elsker jeg sånn Chai latte som man får på fancy kaffesteder. Litt farlig at de har åpnet et slikt sted akkurat der bussen min går fra.

    Klem, klem

    SvarSlett
  6. Kaffi er nok det som faller best her i huset også, men det er virkelig godt å kose seg med en god kopp te i blant også. Du har virkelig kjøpt deg en lekkerbisken ;)

    SvarSlett
  7. Kaffe her også, selv om jeg slår til med te innimellom.
    Klem

    SvarSlett
  8. Helt klart "kaffekjerring"...men nå på høsten og vinteren er det godt med en te-kopp på kvelden,men bare frukt-te på meg:)
    Håper det går bedre med deg..tenker på deg:)

    SvarSlett
  9. Egentlig ingen av delene. Men vist jeg skal drikke noe
    varmt må det bli te, Skulle egentlig ønske jeg likte kaffe.
    Da kunne jeg drukket "slanke" kaffe og kanskje blitt tynn, hehe
    Hvordan vasker du lysekrona di? Har etpar som
    virkelgi trenger en vask.
    Ha en flott dag .)

    SvarSlett
  10. Her er det kaffe som er på topp ...men tar gjerne en kopp te en mørk og kald vinterkveld .
    Har nettopp vært en tur i London og i kofferten hjem lå det 3 kg Starbucks coffee ... Beste kaffen som finnes !!!!
    Kjøper hele kaffebønner og maler selv ....nydelig ...

    Må nesten le litt ...
    Drømte for noen dager siden at jeg traff deg og mannen på en strand her .
    Inviterte dere hjem her på KAFFE.... og vi hadde det kjempekoselig !!!!
    Ble nesten skuffa da jeg våknet at det bare var en drøm ...
    Ha en fin dag !
    Klem fra Anne som nyter en kopp kaffe nå !

    SvarSlett
  11. Det er nok kaffe som gjelder her hos meg. Får ikke det samme ut av te....

    SvarSlett
  12. Jeg drakk min første kopp kaffe i helgen, kaffelatte med karamell vel og merke hihi:))
    Jeg måtte runde 40 før jeg klarte det;))
    Blir flere slike kopper fremover...mmm...
    Kos deg med kaffen din!
    Klemmer

    SvarSlett