søndag 4. oktober 2015

Kan med hånden på hjertet

Si at jeg liker høsten


Klar og fin luft og med sola skinnende, sprakende flotte farger - jeg syntes det er magisk vakkert å være i slik natur


Her var det fin sandbunn, men litt for kaldt for meg til å bade. Da er det godt å sitte i en god og stor strikkeponcho med en varm kaffekopp i hånda og nyte roen


Vi bor bare en god time fra svenskegrensa og er oppvokst med jevnlige "Harry" turer. Nå er kronekursen ingen fordel lenger, men vi tok turen likevel. Vi ser det som en kosedag som vi kjører gjennom flott natur, handler, spiser god mat, har tid til å prate- ja vi bruker hele dagen selv om vi godt kunne klart det på en halv. 


Nå har jeg ikke bodd i den kommunen jeg nå bor i mer enn ett år snart, men har hatt Sverige like ved de fleste steder jeg har bodd. 


På veien hjem så ba jeg Finn stoppe bilen. Måtte ta noen bilder og vi fikk oss en fin pause- rene meditasjonen. 


Slike stunder er lykke for meg 



Ønsker dere herlige dager 

Smil og Klem 

Monica 

8 kommentarer:

  1. Ser ut som at dere hadde en flott tur. Høsten er en fin årstid. Her er fjellene dekket av hvite hatter. Vinteren er like om hjørnet og det er glatte veier.
    Ha en fin søndag.

    Klem fra nord

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder, Monica. Høsten er vakker med alle sine farger.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så vackra bilder, älskar havet. Det är fint på hösten, lite trist att det blir mörkare bara.
    Ha en fin vecka
    Kram Maria

    SvarSlett
  4. ♥ Mindfullness i bilder ♥

    SvarSlett
  5. Herlige høstbilder;)
    Fin, ny uke til deg!
    Klem Silje Marie;)

    SvarSlett
  6. Ja høsten er nydelig på slike herlige solskinnsdager.
    Ikke fullt så koselig på sure, blåsende regnværsdager.
    Men dei kan vi jo håpe det er lenge til vi opplever.
    Ha ei herlig ny høstuke :)

    SvarSlett
  7. Ja precis så har vi ofta gjort också,
    tagit en tur till Norge. Som barn bodde jag bara
    2 mil från gränsen, då var vi hos er jätteofta.
    Det var en fin tur ni tog, fantastiska foton.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder!
    Jeg er utrolig glad i høsten, med kald klar luft og flotte farger.
    Bor litt nærmere svenskegrensa enn deg, bor nede ved sjøen i Sponvika, hvor vi stortrives med klima og hage:-)
    Fortsett og nyt høsten !

    SvarSlett