torsdag 22. oktober 2015

Soverommet vårt

Har fått på flanell sengesett


Er så godt med mykt og varmende sengetøy nå når kulda setter inn


Har et sengesett  i hvit og rød flanell, men det syntes jeg er litt juleaktig så det får vente til litt nærmere jul


Dette er nylig handlet på Kid



Gråvær gir grått lys 



 Noen dager rer jeg pent opp og noen ganger lettvint, men rister alltid på puter og dyner.  


Det skal være koselig og godt når vi skal gå å legge oss


Sov godt når du skal legge deg 

Smil og Klem 

Monica 

6 kommentarer:

  1. Jättefint du har det i sovrummet, ljust och fräscht. Snyggt med nya varma lakan.
    Ha en fin kväll
    Kram Maria

    SvarSlett
  2. Å så koseligt
    alltid en fornøyelse å legge seg i
    nytt sengetøy
    natta til deg også
    Monica vennen
    klem Eli:)

    SvarSlett
  3. Ja det er alltid ekstra godt å krype under dyna i ei nyoppredd
    seng med nytt sengetøy på.
    Tror jeg må se om jeg ikke får lagt på nytt i løpet av helga.
    Er egnetlig på tide det nå.
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  4. Så mysigt och fräscht! Ja det betyder mycket med fina påslakan och goa kuddar. Har länge spanat in påslakan i linne men dom är ju så dyra...
    I dag strålar solen så bäst att ge sig ut en stund och njuta lite!
    Kram till dig,
    Titti

    SvarSlett
  5. Akkurat dette var en av mine absolutte planer i dag - vaske,skifte på sengene og glede seg til å legge seg,for det er alltid deilig når slikt er gjort.Men så holdt jeg på å bake kake til håndballlaget til Martine,laget mat til oss selv,gikk turer og litt annet...og så kommer man til det punktet da kroppen ikke vil mer :( Bare å legge seg ned litt.Og nå når jeg reiser på meg igjen for å gjøre et nytt forsøk,kom søren meg en stk migrene rekende på ei fjøl.Jaja Monica.man har det som man tar det og jeg får bare ta soverommet i morgen da.Koser meg heller med litt blogging for nå er toget for fornuftige gjøremål gått merker jeg! Stilig på soverommet ditt,og så godt det blir å legge seg.Jeg kunne nesten lagt i flanell hele året jeg,elsker det :)))
    Ha en deilig fredagskveld før dere køyer,og en god helg videre!!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  6. Så nydelig og innbydende soverom du har:) fikk rent lyst til å krype under dyna og bare kose meg:)
    Flotte bilder du deler:)

    SvarSlett