lørdag 31. oktober 2015

Om kort tid

Så kommer jeg i Hjemmet


 Hadde besøk av denne blide karen og damen i går. Superdyktige begge to. 
 HER er linken til fotograf Helge Eek.


Antageligvis så kommer reportasjen i uke 48 allerede i år


Bilder ble tatt overalt og det var riktig så hyggelig når vi holdt på


Ubeskrivelig forskjell på en proff fotograf med flott utstyr, og meg og mitt gamle ut daterte fotoapparat og iphone bildene. 



Blir spennende å se hvordan det blir 


Smil og Klem 

Monica 

10 kommentarer:

  1. Å så trevligt! Grattis till kommande reportage.
    Jättefina bilder, fina ni är.
    Ha en fortsatt skön helg
    Kram Maria

    SvarSlett
  2. Så spennende, Monica. Jeg må huske å kjøpe bladet da. Det nye skapet under her var kjempefint. Passet godt med sort hos deg.
    Ha en flott søndag.
    Klem

    SvarSlett
  3. Detter veldig morsomt, og ikke rart de vil ta bilder i det fine huset deres, Lykke til!

    Jorunn

    SvarSlett
  4. Veldig spennende Monica!
    Gleder meg til å se :)

    ønsker deg en fin november
    klem klem

    SvarSlett
  5. Så morsomt da!!
    Det må jeg nok få med meg 😊

    SvarSlett
  6. Åh så kul, hoppas du visar lite när det
    kommer. Och så kul och se proffs som
    jobbar, sen har du ett mycket vackert hem och
    fota också.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  7. Spännande med reportage, hoppas du berättar vilken tidning det blir. Kram

    SvarSlett
  8. Oj så spennende:)
    Det blir gøy å se:)
    Klemmer

    SvarSlett
  9. Kjempegøy !!!!
    Jeg får alltid Hjemmet etter at svigermor har lest det ...
    så dager jeg sikker på at det ikke går meg forbi .
    Gleder meg !!!!
    Klem

    SvarSlett
  10. Så moro, det blir sikkert fint, må prøve å få det med meg!
    Klem.

    SvarSlett