torsdag 8. januar 2015

Litt fra stua vår

dere skal få mer senere
 

Det er åpen løsning til kjøkkenet

 
Det  bygningsarbeidets rundt på alle kanter og det meste er ferdig til sommeren. Tross store maskiner etc rundt omkring, så trives jeg godt. Gleder meg veldig til våren og at vi får bygget platting/terrasse.


Nyttårsbordet ble enkelt pyntet.
 Kalkunen kom i ovnen akkurat i tide til våre to gjester kom og Finn fikk montert på noen pyntelister på kjøkkeninnredningen.
 Vi får ikke frontene før månedsskiftet januar- februar så dere får ikke se noe kjøkken før da. Det er litt rart ja, uten fronter- hi hi !


Speilet avslører litt av  "rotet" det blir uten kjøkkenfronter

 
Hadde glemt at jeg hadde disse serviettene- om jeg skal si det selv så syntes jeg de er knallfine

 
 
Smil og Klem
 
Monica

16 kommentarer:

  1. hyggelig pyntet nyttårsbord.
    Fint du klarer å trives gjennom oppussingen og byggingen :)
    Blir spennende å se hvor fint du får det her :)
    Godt nytt år :)

    SvarSlett
  2. Så koselig å få en liten titt :-) Og jeg ser at du har beholdt din gode smak inn i det nye huset :-) Ønsker deg en riktig fin dag. :-)

    SvarSlett
  3. Takk for titten - jeg ser frem til mer :-)
    Så fint du har pyntet bordet :-)
    Ønsker deg en hyggelig dag :-)

    SvarSlett
  4. Så fint ni fått, och så mycket du redan
    hunnit ställa i ordning. Jag gillar servetterna,
    vin ska smaka gott.
    Stor kram/AM

    SvarSlett
  5. Synes du tar kaoset på en positiv måte jeg Monica,og gjør det beste ut av situasjonen!Det er jo bare en overgang ! Og der det går an å pynte,gjør du det nydelig...helt enig;serviettene var knall!!! Så kjekt å få dekke på ig lage det fint og koslig i nytt hus - det ser veldig lovende ut så langt!!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  6. Takk for titten inn i din nye tilværelse. Dette blir kjempebra.
    Angående kjøkkenfronter som mangler, så heter det jo at den som venter på noe godt,
    den venter ikke forgjeves. Du har ihvertfall selve skapene og sette tingene inn i.
    Serviettene dine var kule. Og det er jo helt sant det som står på dem...
    Lykke til videre i nyhuset. Gleder meg til å se mer senere.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  7. Takk for titten, gleder meg til fortsettelsen :)
    Lettvint med nytt hus altså :)
    Ha en fin kveld
    Jorunn

    SvarSlett
  8. du har jo klart å fått det så koselig på kort tid ....følger med deg, selv om jeg ikke er så på blogging om dagen.

    klem tone

    SvarSlett
  9. Torsdag jo Monica og innlegg fra deg. Skal si dere får ordnet fint rundt dere. Gleder meg til å se ALT

    SvarSlett
  10. Mysigt du har det! Så fin dukning och vacker bukett. Sak bli spännande att få se mer senare:)
    Ha en skön kväll
    Kram Maria

    SvarSlett
  11. Åja..her kommer du til å trives!
    Og når du har lagt din stilsikre tuch over det hele blir det flott...ja det er allerede flott!
    Spennende når du får sette igang ute med blomster og uteplass...gleder meg til å se:)

    SvarSlett
  12. Dette ser veldig bra ut :) Liker krakk ved spisebordet. Har vurdert det selv. Men vet ikke om det finnes en som passer til vårt bord…
    Har endelig fått lest litt på bloggen din. Flotte kluter du har fått. Så gøy å få slike fine hjemlagde ting.
    Her har det gått i hundre siden før jul. Travelt på jobb, så datt mamma på isen og slo hodet. Det ble dramatisk med helikopter til Ullevål på natta, med blødning utenfor hjernen. Så midt i førjulsstria pendlet vi opp og ned til Oslo. Ikke fikk jeg sykemelding, for da måtte legen skrive at jeg var psykisk syk pga av hendelsen. Jada.. Men alt gikk bra, selv om julaften ble annerledes enn planlagt så ble det julemat her med broderen. Mamma kom hjem fra sykehuset i romjula, med ingen varige følger. Hun har vondt i hodet osv men det må hun visst ha i lang tid. I tillegg så går det seg til med prosjekt nettbutikk. Og jeg trener iherdig for å kvitte meg med juleflesket + litt til ;) Ellers er det bra, til neste helg blir det Køben og Northmodern. Bloggen hviler om dagen.. Er lettere å holde liv i instagram ;) Skal bli fint med vår og dagslys etter kl 17 :) :)
    Klem Mona

    SvarSlett
  13. Så koselig du har fått det, Monica. Nydelig dekket bord. Gleder meg til å se det ferdige kjøkkenet.
    Ha ei superfin helg
    Klem

    SvarSlett
  14. Hei Monica.

    Så fint dere har det. Koselig å se litt hvordan det har blitt til nå. Det blir helt sikkert et flott kjøkken med fronter, og det var et nydelig pyntet bord med fine servietter. Fort å glemme hva man har:-). Må si dere står på og er flinke.

    Jeg følger med på innleggene dine og det er fint at du publiserer dem via facebook.
    Vi har noen prosjekter fremover vi også, men blogger ikke så mye nå som før. (Jeg skulle nok visst hvordan jeg kunne fått bedre blogg og flere følgere tror jeg) Jeg legger ut noen blogg innlegg i forhold til endringer i hjemmet.
    Nyt det nye huset videre, og husk å kose dere i alt arbeidet.

    Klem fra Anne Line

    SvarSlett
  15. Er bare et ord som beskriver det hele Monica, nydelig som alltid hos dere! God helg og klem til dere begge to i fra ho i nord.

    SvarSlett
  16. Hei, innom for å ønske deg et godt nytt år :-)

    SvarSlett