onsdag 28. januar 2015

Stua

Vår
 

Viser dere et bilderas fra mitt lune rede




 
Mellom speilet og bildeveggen så er veggen tom fremdeles. Jeg ser for meg et stort naturfotografi som skal opp der. Tenkte meg en tur innom Allkopi og forhøre meg litt. Bildet som skal opp det må fanges på kamera aller først- har fire- fem som er sånn nesten.
 

 
Før så har sofakroken vært min plass- men nå elsker jeg å sitte her. Med bena opp, et pledd og strikketøyet lett tilgjengelig ved siden av stolen. Stearinlys og en fin plass til kaffekoppen.




 
Dette ble mange bilder så viser dere litt flere detaljer i neste innlegg.
 
Ha det så fint
 
Smil og Klem
 
Monica

16 kommentarer:

  1. Så fint og koselig dere har fått det. Det du har fra før sklir jo bare rett inn i de nye omgivelsene som om de alltid har stått der. Herlig !! gleder meg til resten.

    SvarSlett
  2. Kjære Monica.
    Så fint dere har fått det.
    Må nesten kose dere "glugg i hjel" i nyhuset.

    Og snart er det vår og tid for å komme i gang ute.
    Kos dere.

    Klems

    SvarSlett
  3. Så utrolig koselig du har fått det, Monica. Nydelige puter i benken.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Jag tittar på bilderna om och om igen...otroligt vackert du har det hos dig och väldigt mysigt! Nu fick jag mig en hel del inspiration och skön idéer Monica!
    Ha en fortsatt härlig vecka, ta hand om dig!
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  5. Herlig hus og koselig bilder :) liker stilen din!:)
    Vinterklem:)

    SvarSlett
  6. Du verden så fint du har fått det, både koselig og personlig 😊😊😊

    SvarSlett
  7. Fantastisk og virkelig lekkert. Jeg skjønner godt at du elsker å sitte i den sofaen med pledd og strikketøyet ditt.
    Ønsker deg en fin uke videre og en riktig god helg.
    Klem fra Anne Line

    SvarSlett
  8. Wow, åh så fint du fått det. Du har jobbat på ordentlig, så himla snyggt. Så fräscht med helt nytt och så sätter du din stil på alltihop.
    Ha en fin dag
    Kram Maria

    SvarSlett
  9. Ja, jag håller med alla övriga kommentatorer: Jättefint!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  10. Så fint dere har fått det. Kan kjenne igjen Monica stilen din her ja.
    Gleder meg til å se mer.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  11. Så fint dere har fått det. Så deilig å sitte i sofaen med et pledd; det liker jeg også :-)
    Klem fra Anne :-)

    SvarSlett
  12. Så koselig dere har det;)
    Ser du har kommet i orden;)
    God helg til deg!

    SvarSlett
  13. Bare en ting å si: LEKKERT!!
    God helg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  14. Jättefint! Vad du måste ha jobbat för och få
    allt på plats så fort. Härliga sittplatser på flera
    olika ställen, ni har fått ett så fint hem.
    Ha en toppenhelg och kramar/AM

    SvarSlett
  15. Nydelig er det blitt i stua di Monica! Hadde jeg bodd nærmere så har jeg kommet på kaffebesøk. Godt å høre at dere trives i deres nye hjem.

    Varm klem fra nord.

    SvarSlett
  16. Så koselig stue, der var det virkelig lunt og godt ♡

    SvarSlett