torsdag 22. januar 2015

På denne tiden

er det så herlig med en skikkelig vitamininnsprøytning på bordet
 

Det snør litt hver dag (det kan stoppe nå )- Leo elsker snø


Denne krystall lampen er bryllupsgaven vår fra moren min. Vi fikk penger til bryllupet og på reisen vår til Praha så kjøpte vi denne- det var i 2006


I speilet ser dere litt av kjøkkenet. I går så fikk vi frontene på skapene, det skal bli godt å få de på plass og spennende å se hvor mange deler vi mangler- er litt med sjarmen med Ikea det- eller !


De bildene jeg hadde planer om å ta av stua - må altså vente for nå er det kaos her igjen, men et bra kaos for nå begynner det å bli helt ferdig

 
Det skal bli godt det og på de mest slitsomme dagene så har jeg minnet Finn på at når mange andre flytter inn rundt oss nå til våren- så har vi kun plattingen/terrassen å tenke på og ja- male huset.. 


Stua vår har vi malt i Chi- huset var levert i eggehvit smartpanel

 
 
Ønsker dere fine dager og en rose til dere hver
 
Smil og Klem
 
Monica

16 kommentarer:

  1. Så fint dere har fått det - så lyse og hyggelige farver.
    Og flott farve på rosene.
    Ønsker deg en fin dag :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så flotte roser ♥
    Gøy med nytt bosted vil jeg tro.
    Kos deg videre :)

    SvarSlett
  3. Å ja, blomster er viktig nå om dagen, herlig med litt farger! Ser flott ut hos dere, nydelig lampe. Bare bittelitt misunnelig på dere som har flytta inn i nytt, det blir så fint!
    Ha en herlig torsdag!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. Det var fina rosor, och kristallkronan
    så vacker. Så roligt och följa när du
    möblerar nya huset.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder fra stua di. Flott med litt fargeklatter.
    De rosene var fine.
    Her ble det visst også oppussing, selv om vi ikke ahdde tenkt det.
    Skulle bare sette inn nye møbler, men så fant vi(jeg) ut at det gikk ikke.
    Og når vi først var igang ble det maling av tak, nytt golv og maling av vegger.
    Er fardige med taket, har begynt på veggene, golvet er bare planlagt.
    Men vi bør være ferdige med det i løpet av uka, neste uke må vi skru møbler
    og rydde på plass alt for mandagen etter før vi overnattingsbesøk. Så da må
    ting være i orden. Godt noen ganger å ha en tidsfrist på det en driver med.
    Håper vi blir fornøyde når vi er ferdige. Skal jobbe ganske mye nå, så det
    blir visst min kjære som må gjøre det meste. Godt han er arbeidsledig, hehe
    Lykke til med dørfrontene, godt dere ikke ahr så langt til Ikea.
    Her bør alle delene være med eller så går en hel dag på å få hente resten.
    Ha ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  6. Så fine roser .
    Og for et herlig hjem dere er i ferd med å få ferdig .
    Nydelig krystallkrone ..ekstra kjekt å ha kjøpt den i Praha .
    Holdt på å kjøpe for noen år siden der vi og ...angrer nå at vi ikke gjorde det .

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  7. Mysigt du har det. Vacker bukett. Kul att du visar hur det går i nya huset:)
    Kram Maria

    SvarSlett
  8. Vilka ljuvliga, vackra Rosor, en underbar färg!
    Och den fina lampan gör mig grön av avund, Ha,haha!
    Du har det verkligen jättefint, Monica!
    Önskar dig en fin kommande helg!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  9. Så nydelig, Monica. Ja roser hører til hos meg også, hver helg. Gleder meg til å se kjøkkenet.
    Ha ei flott helg
    Klem

    SvarSlett
  10. Så nydelige, skulle kjøpe med blomster i dag jeg og, men drøyer det til i morgen med håp om litt varmere vær, ikke bare bare å dra med seg blomster i denne sprengkulden...

    God helg!!
    Jorunn

    SvarSlett
  11. Underbara bilder som vanligt! Vackra vackra rosor...
    Önskar dig en mysig och skön helg, ta hand om dig!
    Kram Titti

    SvarSlett
  12. Så lekkert det blir hos dere! :-)
    Roser må man ha - jeg liker dem i alle farger. Alt etter humør. ;-)
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  13. Hei igjen
    Du har nok misforstått. Vi driver bare på med
    oppusssing av soverom. Heldigvis. Orker ikke
    mer på en gang. Men om ikke så lenge må vi
    nok ta for oss den ene stua også. Er et like stygt
    godlv der som på soverommet. Mulig det går ann
    å pusse ned. Vi får se. Men et av problemene her er
    at det har vært soverom med vask før. Faktisk så er det
    hull i golvene etter rør i begge stuene og på det rommet
    vi nå driver å gjør i stand til vårt soverom.
    Vil ønske deg en riktig god lørdag :)
    Her blir det litt jobbing hjemme før jeg reiser på kveldsjobb

    SvarSlett
  14. Himmel og hav så mye jeg har gått glipp av!!! Du har flyttet fra idylliske Sjøaker! Men du for et lekkert hjem du har fått her da. Jeg har skrollet meg langt nedover for å få med alt:-) Nydelige farger du har valgt overalt. Her blir det flott å bo. Tenker du gleder deg til sommeren. Og prosjektene står i kø, har jeg inntrykk av:-)
    Mange flotte oppskrifter her. De skal jeg nok få bruk for.
    Koselige bilder i dag også. Skjønne roser.
    Tusen takk for skjønne ord hos meg! Må nok komme meg tilbake til bloggverdenen igjen, innser jeg nå:-)
    Ha en flott helg!
    Smil og klem fra meg også:-)

    SvarSlett
  15. takk for bildene, monica !!! en vakker helg ønsker angie fra Tyskland

    SvarSlett
  16. Utrolig stemningsfulle og vakre bilder Monica! :)
    Ble helt varm inni meg av å se de! <3

    SvarSlett