tirsdag 17. februar 2015

Et lite tilbakeblikk til sommeren

som var og hva vi snart på nytt har i vente
 

Herlig å sitte på et varmt svaberg og vifte med tærne. Husker det var for varmt til å strikke- det var bare å nyte sola


Jeg elsker havet og åpne landskap


Ha med en piknik kurv med go`saker på stranda


Sommerkaker og masse friske bær

 
Ta livet med ro og nyte livet

 
Her kjøpte vi nyfiskete reker.
Bildet er fra Hvaler.


Herlig å sitte ute til langt på kveld- det er i grunnen ikke tid til å sove om sommeren. Du skal ikke sove bort sommernatta- den er for lys til det !
Så da sover jeg meg opp nå og forbereder meg til en fantastisk sommer

 
 
 Har forresten endelig fått følger knappen til å virke- øverst til venstre på bloggen
 
Smil og Klem
 
Monica
 

9 kommentarer:

  1. Åååå, som jeg lengter etter sommer. Herlige bilder, Monica.
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig vakre bilder, og JA vi lengter etter sommeren!
    Se på kommentarene til forrige innlegg, har svart vedr. såing av stokkroser.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. Vi har vært i fjellheimen og snøen noen dager, ser på bildene dine og lengter nå etter sommer og sol. Det blir nok noen dager på Hbaler også nå i vinterferien hvor været blir bra,

    SvarSlett
  4. Ja det ser herlig ut.
    Gleder meg
    Ha ei fortsatt god uke :)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder. Det skal bli godt å få sommeren tilbake ja:-). Håper vi får like fint vær som forrige sommer, for det var jo bare helt fantastisk. Da kan vi sitte på berget og bare nyte:-)
    Ha en fortsatt fin uke.
    Klem Anne Line

    SvarSlett
  6. Det var visst det prefekte øyeblikk å titte innom bloggen din Monica.her er det nemlig såå surt og trist ute og alt i kroppen verker som fy,men når jeg ser de nydelige sommerbildene dine blir man jo straks litt mer optimistisk!!! Deilige minner,og deilig å se frem til!!!
    Og så fikk jeg endelig tatt meg en titt inn på FInns rom - så tøft og ikke minst praktisk dere har ordnet.Og så greit at han har sin egen mannehule...tror jeg kjenner en til som drømmer om nettopp det (det kan ha noe med tilagangen på fjernkotrollen til tv´n å gjøre ;) ) Synes den lyseblå fargen var så skjønn!!!! Lure Monica som sniker til litt pynt og detaljer og forklarer logikken i det hele ;))) her kan du sette koppen din og peanøtter !!!Kvinnelist,er det ikke det det kalles?
    Toveklem .)

    SvarSlett
  7. Åhh,,,vilka härliga sommarbilder!
    Nu fick jag en väldig längtan till sol och värme...
    Tack och KRAAAM!!!

    SvarSlett
  8. AHHH HÄRLIGGA sommarfoton :) idag i GBG var det SOL det visar verkligen att snart är det äntligen VÅÅRR

    Om du gillar lyxiga doftljus kan du kika in hos mig idag :)

    ha en härlig helg

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvarSlett