søndag 22. februar 2015

Trappegangen

Oppe er ferdig malt . 
Vi ventet med den til slutt -
 det gikk for seg under flyttingen med alt som skulle opp.


Finn tok ned lister og satte opp nye, med profil. Veggen er malt i fargen Skumring.


Vi har jo et mindre hus nå og det er ingen steder dette skatollet kan stå- så det måtte bli her. Jeg liker det veldig godt. 


Sammen med vegghylla som jeg har arvet fra mormor og morfar


Bryllups bilde av de og oldeforeldrene mine.
Det tredje bilde er av Kronprins Olav. 


I disse skuffene er det mye rart kan dere tro - men bare viktige saker, hi hi..


 Det flommer over av perler og gull- ja ja, kan jo liksom se slik ut 


En krok av god minner er det


Ønsker dere en herlig dag og fin ny uke 

Smil og Klem 

Monica 

16 kommentarer:

  1. Det ser ut til å bli såååååå fint hos dere. Du får en nostalgisk stemning med de fine gamle møblene dere har, selv om huset er nytt. Ha en nydelig fin Søndag :)

    SvarSlett
  2. en nydelig liten krok :D Flott møbel så skjønner godt at du valgte å ta med deg dette!
    Ønsker deg en fin dag :)

    SvarSlett
  3. En nydelig krok dette her.
    Koselig med de gamle bildene også.
    Ønsker deg en fortryllende fin søndag. Hi hi.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  4. Mysig vrå du har där. Det är så roligt att följa hur du inreder alla rum och får till det så personligt och snyggt.
    Fint när smyckena hänger ut från lådorna.
    Ha en fin söndag
    Kram Maria

    SvarSlett
  5. Så koselig minnekrok det ble.
    Her kan du sitte i ro og mak og se på gamle minner og la tankene vandre bakover i tid,
    og så framover.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  6. Ble en fin plass dette. Dere er flinke til å utnytte og tenke praktisk :)

    Klem Mona

    SvarSlett
  7. Jamen Monica,dette var jo meningen det!Passet helt perfekt der det skatollet,og det ble en sånn nydelig liten krok!Herlige detaljer og skjønne ting skaper stilen som du er så flink til!Og du snakker om at jeg tar fine bilder!!!Hjelpe meg,tenker det samme om deg!!! Jeg har bare et skit-kamera som jeg sliter med,nytt står på ønskelisten men må nok spare en stund før det er på plass :/
    Men vi får gjøre så godt vi kan med det vi har ;))) takk ihvertfall for fine ord!!!!!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  8. Där skulle jag inte våga stå, modigt av
    maken och jobba där i trappan. Och vilken
    mysig hörna du fick med skåpet och stolen.
    Ha en fin vecka
    Kramar/AM

    SvarSlett
  9. Så koselig det blir over alt hos deg :-) og nå er du helt i orden i hele huset eller?
    jeg har så smått begynt å flytte om på noen ting jeg da ..... typisk?

    ha en fin uke Monica
    Jorunn

    SvarSlett
  10. Så nydelig det er hos deg, Monica. En herlig og koselig krok for gode minner.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  11. Så fin krok det ble, nydelig skatoll, godt du fant en fin krok til det, du er veldig flink til å gjøre det fint!
    Fin mandag til deg.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  12. Så fint det blev, härlig färg!
    Vilken duktig man du har, Monica!
    Det är värdefullt med gamla Bröllopsbilder på nära och kära, att ha dem uppsatta, kunna se och minnas...
    Önskar dig en fin ny vecka!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  13. Så utrolig lyst og lekkert!
    Dere er superflinke <3

    Takk for mange fine hilsner inne hos meg!
    klem

    SvarSlett
  14. Helt rett plass for dette skatollet MOnica!
    En hyggekrok har du fått der:)
    Skummelt...bildet av Hanyman...der han balaserer i trappeavsatsen....
    Ønsker deg en fin ny uke:)

    SvarSlett
  15. Nå er det en halv uendelighet siden jeg har besøkt denne bloggen din, og jeg bare gremmes, for vet du hvorfor? hver gang jeg kommer innom, så blir jeg jo så inspirert! Og nok en gang fikk jeg faktisk lure idèer til eget hjem...(vi skal snart pusse opp trapp og gang ;))...har også en slik "utstikker" som dere, der jeg ikke aner hva jeg skal sette...det skatollet ditt var jo prikken over ién, så fantastisk smart og fint! :) Knall-lekkert var det, som alt annet du viser frem. Herlig.- Ha en flott uke videre :) klem

    SvarSlett
  16. For en fin trappeoppgang.
    Flink dere er ! Skatollet passet veldig godt inn der.
    Ha en fin dag.
    Klem Christina

    SvarSlett