onsdag 18. februar 2015

Give Away

Kan komme med denne gladnyheten om at en ny flott interiørbutikk er født
 
Velkommen til verden
 
 

Det er en nettbasert butikk og den drives av Mona. I denne nettbutikken, som stadig utvides- så finner du det som er trendy, men også det spesielle som ikke er å finne overalt. Den egenarten som setter særpreget og prikken over i en i hjemmet ditt.


Du kan vinne denne pakken.
Flere lodd- jo større vinnersjanse.
 
2 lodd for å følge Sterkinteriør på Instagram - linken finner du HER
 
2 lodd for å følge Sterkinteriør på facebook- linken finner du HER
 
1 lodd for å følge bloggen min
 
1 lodd for å ha bloggen min i din bloggliste
 
1 lodd for å kommentere
 
1 lodd for å linke til denne Give Awayen
 
Max antall lodd blir 8 lodd
 
 
Trekning blir søndag 15 mars
 
Lykke til !
 
Smil og Klem
 
Monica

14 kommentarer:

  1. Kul med en ny nätbutik! Jag vill gärna vara med i utlottningen, tar 6 lotter (har ej instagram). Hoppas på tur:)
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvarSlett
  2. Anonym2/18/2015

    Eg prøver lykken med 1 lodd
    Koselig blogg du har :-)
    Mvh
    ma-indre@online.no

    SvarSlett
  3. Kul och hitta nya butiker, jättefina saker
    du lottar ut. Jag är gärna med, har varken fb
    eller Instagram men jag länkar.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  4. Så kult!
    Jeg trekker 7 lodd og krysser fingrene.
    Ha en fin dag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  5. Stilig nettbutikk.
    6 lodd på meg :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Så fine ting, gøy med noe nytt! Prøver lykken med 7 lodd!
    Ha en fortsatt fin torsdag, lykke til med såinga.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  7. Hei :)
    Så fine ting, og så fin blogg !
    Vil gjerne følge med her, så trekker 6 lodd ;)
    Har ikkje instagram, men er tydelig at eg må komme meg med der også snart!
    Klem fra Åshild

    SvarSlett
  8. 3 lodd tar jeg. Har ikke Instagram. Men fin nettside er det, må innom å se. Ha en fin lørdag.

    Klem fra Eva

    SvarSlett
  9. wow dette var kult, litt utenom det vanlige og det liker jeg
    prøver meg med 6 lodd :)

    SvarSlett
  10. Vil gjerne delta med 2 lodd. En koselig blogg du har!
    Vh. Anne-Mari

    SvarSlett
  11. Hei hei,
    takk for koselig kommentar :)

    For en herlig give away! Jeg følger butikken spent på instagram og krysser fingrene :)

    Smil fra litehi / litehiblogg@

    SvarSlett
  12. Ups, ble ikke helt ferdig: litehiblogg@gmail.com :)

    SvarSlett
  13. Så klart jeg vil bli med !
    Alltid koselig med giveaway
    Kjekt med ny nettbutikk .

    Deltar med 4 lodd.
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  14. Kjempefin giveaway! Jeg blir gjerne med! Trekker ett lykkelodd! :-)
    Jeg har akkurat lagt ut en giveaway også hvor du kan vinne en drømmedag på Son Spa, bli gjerne med hvis du har lyst.
    http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2015/03/vinn-drmmedag-pa-son-spa.html
    Ha en strålende dag!
    Bloggklem
    Franciska :-)

    SvarSlett