onsdag 4. februar 2015

Vippe extententions

Har jeg fått meg nå og jeg har blitt forfengelig !
 

Mine to tantebarn har fikset tanta !



De har gått på Tone Lise Akademiet og lært seg dette. Det er en hobby som de har ved siden av jobb og skole- altså flinke jenter.
Synd bildet av de ble tatt i for mørkt rom.  


Jeg har fått lengde 10 og 12

 
Vippe-extensions er rett og slett små vippehår som blir festet på hver og en øyevippe, og det er mange
 

Blir spennende å se hvor lenge de sitter- det er ganske gjennomsnittlig vanlig å ta påfyll etter en måned.


Så nå har jeg gjort noe jeg aldri har gjort før og et blogginnlegg helt utenom det vanlige for meg


 


Smil og Klem
 
Monica
 

12 kommentarer:

  1. Så fin du ble Monica. Er så fint med lange vipper. Er sånt dyrt?

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  2. Åhh, så vacker du är Monica,det blev ju jättesnyggt!
    "Heldige deg" som har sådana flinka tantebarn!
    Önskar dig en fortsatt fin vecka och kommande helg!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  3. Du ble fin med lange vipper. Du er nå flott uannsett da,
    men noen ganger er det greit med litt forandring
    og fornying. Er jo godt å ha slike jenter i familien.
    Ønsker deg ei fortsatt god uke :)

    SvarSlett
  4. Artig med litt fornyelser. Du ble kjempefin.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  5. Så fin du är, kul att förlänga ögonfransarna. Jag har aldrig provat:)
    Ha en bra torsdag
    Kram Maria

    SvarSlett
  6. Gomorron snygging
    Vilka ögonfransar, blev superfint. Långa
    fransar öppnar upp ögonen så vackert.
    Duktiga tjejer som fixade detta.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  7. Wow, så fin du ble :-) Så heldig du er som har slike tante barn :-)

    SvarSlett
  8. Wow, så fiiint. Du er nydelig, Monica. Jeg har lenge hatt lyst til å prøve. Hmm, til sommerferien kanskje.
    Klem

    SvarSlett
  9. Du ble veldig fin Monica. Spennende å se hvor lenge de holder. Jeg har ingen erfaring med slikt.

    SvarSlett
  10. Du ble riktig så vakker! Heldig er du som har sånne flinke tantebarn!

    Varm klem fra nord

    SvarSlett
  11. Så flott, det så veldig naturlig ut
    Kjenner du at du har dem der?
    Ha en fin søndag, her skinner sola, da gjør den sikkert det hos deg også?
    Jorunn

    SvarSlett