onsdag 1. april 2015

Dette ble veldig Rosa

sa Finn da vi skulle legge oss i går kveld


Sånn akkurat passe syntes jeg- følte for en god dose med rosa nå ( i disse påsketider, hmmm ) 


Aldri hadde jeg trodd at jeg skulle kjøpe sengetøy på Europris. Det er på tilbud nå og det var kr 179,00 for 2,20 x 1,40


Vintage Cotton- 100 prosent ren bomull


Han hadde sovet godt i natt og drømt rosa gode drømmer. Jeg liker fargen kjempegodt. 


Er glad vi byttet skapene til skap som går helt opp og vi satte inn et ekstra.


Likevel så trenger jeg noen skuffer- og nå har jeg funnet de perfekte skuffene. I det hjørnet her var det ingenting likevel og alt jeg hadde i en kjøpmanns benk har fått plass i denne Malm kommoden som står i hjørnet. 


Sengegavelen er en gammel dør


Har du prøvd å legge deg på "ikke din side" i sengen en natt ? Det er helt umulig syntes jeg- rare vi mennesker er. 


Til og med når Finn er på nattskift så holder jeg meg på min side- men dyna stjeler jeg, da har jeg MYE dyne. 


Denne fargen har likt så langt tilbake som jeg kan huske. er nok min yndlingsfarge. Helt normalt at jeg er glad da ! 



God Påske-kos deg 

Smil og Klem 

Monica 

14 kommentarer:

  1. Morsomt, og fint
    Litt sjokkrosa går bra mot alt det hvite, så er det jo mørkt om natten, men menn skal liksom ikke like rosa :)
    Min kjære var dristig og kjøpte rosa tskirt sist sommer .... Var kjempefin i den, men det satt langt inne

    Og ja, man må ha sin faste plass i senga, Gud forby noe annet

    Riktig god påske Monica

    Jorunn

    SvarSlett
  2. Fint du har det i sovrummet. Bra med förvaring. Vi har så pyttelitet sovrum så inga garderober får plats.
    Man måste ha sin vanliga plats/sida av sängen annars går det inte:)
    Ha en fin påskhelg
    Kram Maria

    SvarSlett
  3. Herlig. Rosa er jo flott da.
    Og så har du jo masse hvitt i tillegg
    så det ble ikke for mye rosa syns jeg da
    Ønsker deg ei herlig påskehelg :)

    SvarSlett
  4. Å, så lekkert! Kjenner at jeg angrer på dobbeldyna - har stått og sett på akkurat det samme sengetøyet....
    Men men - man får ikke alt her i livet! ;-)
    God påske til deg og dine!! :-)
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  5. Så fint ni har det i sovrummet, Monica!
    Det är som en dröm...

    Ibland när jag är ledig och Kalle åkt till jobbet, har jag lagt mig på hans sida av sängen och sovit en stund till,
    efter att vi druckit morgonkaffet tillsammans.
    Det känns skönt att andas in hans doft och kura ihop sig där, tycker jag.

    Jag önskar dig och de dina en riktigt fin och glad Påskhelg!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  6. Så nyyydelig, Monica. Fargen på sengetøyet er herlig. Jeg har faktisk aldri prøvd å ligge på feil side. Tror nok ikke jeg har fått til å sove der.
    Ønsker deg fine påskedager.
    Klem

    SvarSlett
  7. HE HE ja kommer noen kommentarer
    fra disse karene avogtil
    heldigvis så finner di seg i det
    har kjøpt til Trine herlige
    kos deg masse vaker Monica
    klem Eli:))

    SvarSlett
  8. Jamen det blev ju jättefint! Vilken färgklick! Underbart sovrum...
    Glad påsk!
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  9. Så lekkert soverom dere har fått, og supert sengetøy!(Lurer på om jeg må ta meg en tur til Europris selv og se.......)
    Ha en herlig langfredag!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  10. Det blev väldigt fint, det är en härlig
    rosa färg. Jättefint sovrum.
    Ha nu en riktigt Glad påsk, hoppas solen
    lyser på er.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  11. Kan tenke meg at Finn synes det ble vel rosa, men han sier vel ikke mer om fargen når han sover riktig godt om natten. Synes det er lekkert med den fargen mot alt det hvite.
    Flott det garderobeskapet. Nydelig.

    Ha en fin påskeaften.

    Varm klem fra Eva

    SvarSlett
  12. Nydelig sengetøy - jeg har fått mer og mer sans for rosa innslag.
    Finn trenger bare litt tilvenning :)

    God påske, og kos dere masse.
    Klem, klem

    SvarSlett
  13. Anonym4/13/2015

    Hei! Hva slags garderobeskap har du? Er på utkikk etter slike :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)

      Skapene heter Birkeland og de har vi kjøpt på Ikea.

      Ha en fin dag :)

      Slett