onsdag 22. april 2015

Hvordan sikkerhet har du i hjemmet ditt

Hva gjør du for å forhindre skader på huset og hjemmet ditt?


Vi er heldige og har nytt hus og alle rør som legges nå skal være rør i rør


Inne i dette skapet ser det slik ut



Om det skulle lekke vann et sted så er det en føler som merker det og da stenges vannet automatisk. Vi kan også stenge det manuelt.
Likevel syntes jeg det er en trygghet å vite hvem det er jeg skal kontakte om uhellet er ute.

 Polygon har faglærte teknikere som står klare til å hjelpe alle med vannskader 24t i døgnet. Er jo veldig godt å vite at de kan kontaktes når som helst.

Se HER


 Mye god informasjon om fukt.  Oversiktlig og konkret- akkurat det du bør vite. 



Vi har brannslukningsapparat, et brannteppe i hver etasje og seriekoblede røykvarslere.



Men om skaden skal skje?

Da ringer jeg HER og forsikringsselskapet 

Gå inn på linken å ta en titt og lagre den på pc`n din. 
De kan hjelpe til med fukt, svartsopp, mugg, klima og det aller meste. Viktig å forebygge og eventuelt utbedre før det blir for stor skade.  Kan til og med få kullsorte brannskadde saker til å bli fine igjen- det er helt utrolig.

Polygon sine tjenester har vært anvendt innen ethvert tenkbart miljø, fra restaurering av enkelte eiendommer til store kommersielle skader og sanering.

Det er fagfolk som kan sakene sine. 



Smil og Klem 

Monica 

3 kommentarer:

  1. Rören begriper jag mig inte på, men allt
    det andra har vi. Har använt släckare när en
    tv brann i sommarstugan, superbra.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  2. Min F har også fagbrev som rørlegger så jeg kjenner igjen alt du sier om rør i rør. Her er alt heldigvis på stell. Brannvarslere seriekoblet, brannslukningsapparatet sjekkes også regelmessig. Vi prøver i hvert fall å alt på stell.

    SvarSlett
  3. Aha, da skjønner jeg hva som var bak den hvite luken under vasken på badet på hotellrommet ;-) Ha en fin helg :-)

    SvarSlett