torsdag 30. april 2015

Jeg lar meg friste

Av reklamer ser det ut som


Det er denne saken her,  som jeg så på Enklere Liv sin side på facebook


Hell på fløte- rist i 45 sekunder så er det krem. Jeg er altfor glad i krem, på fruktsalat osv....



Følger med fire forskjellige sprøytetupper som kan brukes- men det må ikke


Skikkelig praktisk og jeg liker praktisk. Alt i ett og lett å oppbevare i kjøleskapet. 


Ellers så er vi ferdige med å male huset og vi har begynt på plattingen.
Den blir på ca 40 kvm- får måle den når den er endelig ferdig.
Frost og skli sikre fliser er kjøpt inn og de skal foran inngangspartiet. 
  
Sånn går dagene her- akkurat nå går tiden veldig fort. 

Ha det fint alle sammen 

Smil og Klem 

Monica 

4 kommentarer:

  1. Dagene går ikke fort,de flyr!!!! Sånn er det når det er mye man vil gjøre.Snart kan du og Finne-mann sette dere ned og nyte frukten av alt arbeidet dere styrer med.Så kan du spise krem samtidig ;)
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Dagene går så fort Monica. Dere må nyte dagene også nå ikke båre jobbe jobbe. Du har en mann som står på. Jeg har min F som holder både seg selv og meg i ånde. Må si jeg blir sliten inne i mellom av alt han driver med. Vi er må ferdige med Malin i stua. Ikke alle bilder er på plass ennå, må tenke meg litt om der. Ha en fin 1. Mai håper dere snart kan nyte terrassen.

    SvarSlett
  3. Spennende, gleder meg til å høre om den dingsen svarer til forventningene
    Ha en strålende helg
    Jorunn

    SvarSlett
  4. Så fint du planterat, jättefina krukor
    och Penséer. Och det var en smart
    gräddvispare.
    Kramar/AM

    SvarSlett