søndag 3. mai 2015

Nå kan godt den gode

Varme sommeren komme 


Ja jeg vet vi bare er i begynnelsen av Mai- men jeg lengter...


Lengter etter å klage over - uff så varmt det er (ja for det er jo det vi gjør da) men jeg liker det. Sitte på terrassen og nyte sola og drikke iskald lemonade. 


I dag så skal jeg se på at det går fremover med nettopp terrasse/platting byggingen vår. Denne boka og lykten har jeg fått fra Sterk Interiør. ( De er på facebook) Jeg noterer ned noen av gullkornene som småjentene kommer med. Er virkelig mye morsomt som blir sagt- og artig om Foa (Farmor) altså meg kan huske noe av det i fremtiden og ta det frem i passe anledninger. 


I helgen har jeg vært på kurs i noe som heter Medisinhjulet. Hva det er er kan jeg kanskje fortelle dere en gang. Det var veldig bra-det syntes vi alle som var der.
 Veldig glad for å ha tilbringet to supre dager med fantastiske mennesker. 



Ønsker dere herlige dager 

Smil og Klem 

Monica 

10 kommentarer:

  1. Gleder meg også til å "klage på varmen". :-)
    Deilig å slippe å fundere på hva man trenger av klær - bare hoppe i shortsen og dra en t-shirt over. :-)
    Kjempefine glass, sånne kunne jeg også tenke meg....... :-)
    Ønsker deg en knallfin søndag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Så fint glas med lock, och bra för då
    får man inte getingar i lemonaden.
    Fin lykta också.
    Ha en skön söndag
    Kramar/AM

    SvarSlett
  3. Ja det er litt kjølig enda.
    Her må vi fyre om morgenene fortsatt.
    Håper det snart er godt å sitte ut i t-skjorte.
    Skal prøve å ikke klage når varmen kommer. Ikke mye i hvert fall.
    Lurt å skrive opp ting barn sier. En klarer ikke å huske det selv om
    det er det en innbiller seg.
    Ha ei herlig maiuke .)

    SvarSlett
  4. Åja...nå venter vi på varmen!...for meg blir det aldri for varmt...elsker sommer og stek-sol:)
    Gleder meg til å se terassen din...og når du får innredet den...:))

    SvarSlett
  5. Vi hadde en herlig søndag her, med kun skjorte og shorts…. men, kunne ikke klage på varmen, det holdt akkurat, litt kaldt…ha en fin ny uke hos deg!

    SvarSlett
  6. Enig med du - NÅ VIL VI HA SOL OG VARME!!!
    Her er det bare ett par varmegrader, regn, sludd og snø om hverandre.

    Gullkorn fra barnebarna er vel verdt å ta vare på.
    Jeg er ikke så flink til å skrive ned, men samler på en del ting som de skal få tilbake ved konfirmasjon, bryllupp.....

    Klems til dere :)

    SvarSlett
  7. Det er ei herlig tid nå, men kunne godt vært litt varmere ja :-) En riktig fin, god og varm vår ønskes deg også :-)

    SvarSlett
  8. Hei Monica. Ja vi venter på varmen her også. Her har det vært hagl, regn, snø, sol, i det hele tatt alt av vær.
    Ha en finfin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  9. Hei Monica. Ja vi venter på varmen her også. Her har det vært hagl, regn, snø, sol, i det hele tatt alt av vær.
    Ha en finfin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  10. Ja verden er liten, har hørt at det er bra mat på Fjøset, men faktisk ikke vært der
    Morsom at du likte jakka mi, det er bukse til også :)
    Jeg kjøpte det i den største sportsbutikken, den som har to innganger, det er alltid mye tilbud der, lurer på om det ikke er en outlet?
    Ha en fin kveld
    Jorunn

    SvarSlett