torsdag 14. mai 2015

Jeg elsker

å få blomster- og særlig av mannen min


Den samme mannen- altså Finn lurte på hva skal du ha disse steinene til og hvorfor vasker du dem ? 


De skal ligge der vel ! 
Hæ- seriøst lissom? Skikkelig hygienisk sikkert , så rister`n på hodet og mumler noe om at jeg er rar... ? Rar jeg ? Nei det er jeg vel ikke.


Hva syntes dere ? Fint ikke fint- er jeg helt på bærtur.... 


I dag er det varslet om blå himmel og det passer utmerket. Har nemlig fått markisen på plass. Bilder kommer i neste innlegg. 


Ønsker dere fine dager



Smil og Klem 

Monica 

6 kommentarer:

  1. Herlig! Blomster er alltid koselig å få. Det er vi nok ihvetfall to som elsker.
    Nyt den blåe himmelen,her er den grå ..
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. HEI HEI MONICA:)
    Nei du er ikkje heilt på jorde
    super fint
    blomster blir vi alltid glad for ja
    kos deg på din nye uteplass

    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  3. Hihi..interiørfruemenn må utstå mage rare idèer og prøvelser...derfor er det aldri kjedelig å bo sammen med oss eller Hur ;)
    Merkelig nok tror. Jeg de etterhvert ser at idèene kanskje ikke var så dumme lell!
    Og blomster er ihvertfall ikke dumt!!!!
    God helg!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  4. Hihi...jeg er jo "steingal" da...så synest dette var dekorativt :)
    Nydelige roser hos deg Monica.
    Her er det gjenbruk etter konfirmasjon forrige helg :)

    Ønsker deg en fin 17.mai feiring
    Klem fra meg ( tro det eller ei...har blåst "støv" av bloggen i dag :) )

    SvarSlett
  5. Det ble jo flott med steinene! Ja vi elsker blomster og 17. mai imorgen! Ha en fin feiring!

    SvarSlett
  6. Stein i vasken ble kjempefint.
    Du har noen artige kreative ideèr.

    SvarSlett