lørdag 1. november 2014

Retrojakke

 

Jeg la på fem masker ekstra på den størrelsen som er i L og hadde 12 runder med beige i stedet for 10 runder mellom de grønne stripene. Jeg ble ferdig med alt men halsen var så vid så den skled ned over skuldrene. Jeg rekket opp,  ned til nederst på den oransje og hvite stripen og felte kraftig av og lot min kunstneriske frihet ta overhånd- da ble den passe i halsen men den er stor ja- med to oppbretter på armene.

 


Den er lengre foran enn bak- og det er nok mye pga at den kanten som skal hekles på- har lyst til å klippe/rekke den opp og heller strikke en kant, men vet ikke om det er noen god ide


Fargene er uvanlige for meg- men de liker jeg godt

 
Brukte jakka for første gang på Gresskardagen som ble arrangert i helgen. Her er de samlet før de skal veies.
 
 
Dette er boka som jeg fant oppskriften 
 
 
 
 
Smil og Klem
 
Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar