onsdag 12. november 2014

Vi flytter en halvtime

fra her vi bor nå- til Sørum kommune og vi overtar en gang mellom 1-12 desember.
Det må ferdigstilles og bruksretten må bli klar.
 


 
 
Vi kjøper visningsboligen for vi liker den best- tror det er mest lys der og vi får plass til båthenger med båten og bilhenger.  Vi kommer til å bytte ut det standard kjøkkenet som er der med et fra Ikea som vi har vært å tegnet i kveld. Det blir det tredje Ikea kjøkkenet vi setter opp.
Vi skal male noen vegger også for å få det "oss"  og til våren blir det å bygge terrasse på baksiden og siden av huset og platting  med gelender ved inngangen. Male huset bør det også ettersom det nå bare er grunnet.
Det kan godt tenkes det kommer opp vinduspynt  og eventuelt mønekors.
 
 
Vi kommer til å bo på den øverste raden til venstre - ytterst til høyre.
 
Nå vet dere hvor vi skal flytte og dere kan få være med på hele flytte prosessen om dere vil !
 
Ha det så fint
 
Smil og Klem
 
Monica  

17 kommentarer:

  1. Gratulerer:)))))))
    Jeg blir med på flyttelasset hvis det er greit,hihi :D
    Gleeeeder meg :)

    God klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye :)
    Det så veldig koselig
    ut, og jeg gleder meg
    til å følge deg videre :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Grattis till nya huset, så fint ni kommer bo.
    Och nära till vatten så ni kan ha båt.
    Ska bli kul och se mer av detta.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  4. Grattis till nya huset! Jättefint! Jag vill gärna följa med på hela er flytt:)
    En fin dag till dig
    Kram Maria

    SvarSlett
  5. Oj, Sørum ;) Er gamle trakter for meg og. Hadde en kjæreste der en halv sommer… for noen år siden. Hehe. Dette ser veldig bra ut. Godt da alt er nytt, da er det ikke noe vedlikehold av tak osv en trenger tenke på. Gleder meg til å se planløsning osv.
    Finfin dag til deg!!

    Klem Mona

    SvarSlett
  6. Gratulerer og lykke til <3

    SvarSlett
  7. Jeg gleder meg så til å se deg sette ditt preg på dette! Så spennende :-) Men ting tar jo selvfølgelig tid, jeg vet jo det da. :-) Gratulerer så mye :-)

    SvarSlett
  8. Gratulerer <3.
    Gleder meg til å følge med på flyttinga :)

    SvarSlett
  9. Så gøy, tenk helt nytt hus! Det blir spennende å følfe med på, flinke som dere er.
    Lykke til!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  10. Ja dere kommer nok til å sette deres preg på dette huset, du har jo en handyman du også. I skrivende stund er min i Italia hos mannen til Helens italialiv. Vi har blitt godt kjente gjennom blogging vettu. Han er en av to gutter fra Norge som reparerer motoren i snekka til Helens kjære.
    Det er rart hva et lite tastetrykk kan føre til. Nå venter jeg spent på huset innvendig. Er med på flyttelasset jeg også.

    SvarSlett
  11. Oj, det var litt av en forskjell fra Sjøaker, så deilig da med helt nytt hus. Jeg er helt klart med på lasset og gleder meg til å se hva dere får ut av det, blir nok knallfint når dere setter i gang. Da vi flyttet inn i vårt hus i fjor på disse tider trodde min kjære at vi ikke trengte å gjøre noenting, der tok han feil. Ikke det at vi trengte gjøre noe, men man vil jo ha sitt eget preg og sin egen signatur på et hus, iallfall vi som er i overkant interiørinteresserte.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  12. Så spennende og egentlig rart,mest av alt for dere men dere er jo innstilt på det og det ser ut som dere får en av de kjekkeste tomtene,litt mer for seg selv.Gleder meg veldig til å se hvor fint det blur når du og din bedre halvdel får svingt dere litt!!!! Har store forventninger,no pressure,Hihi ;)
    Gratulerer med ny blogg også....håper du ikke sletter den gamle for den var så koslig og så fin fra Koslige Sjøaker!Det blir nok like koslig her etterhvert...ser frem til mange nye blogginnlegg å kose meg med hos deg!!!Lykke til med flyttingen etterhvert!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  13. Så spennende, og jeg vet hvor det er ja ...hi hi... Så jeg følger med
    Gled deg til nytt hus, det er superdeilig!!

    Lykke til, blir gøy å følge med på dette
    Jorunn

    SvarSlett
  14. Gratulerer. Blir spennende åfølge dere inn i det nye huset.
    Høres herlig ut med nytt hus.
    Lykke til med "oppussingen"
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  15. Så fint hus dere har kjøpt. Gratulerer!!!
    Tror vi er mange "nisser" som blir med på flyttelasset. Hi hi.
    Gleder meg til å følge dere inn i nyhuset.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  16. Gratulerer, gleder meg til å følge deg på veien videre inn i nytt hus! :) God helg Monica! :))

    SvarSlett
  17. Så spennende med flytting og deilig å flytte inn i helt nytt hus. Jeg har kun bodd i nye hus og aldri kjøpt noe brukt, det samme med hytta. Lykke til! Jeg kommer innom på besøk fra tid til annen .

    SvarSlett